Da bar jednom sedmično imaju neki ultraedukativan članak na portalu... pa hajde... al zato se ovi promovišu svaki dan... da se ono fino naviknemo. Stara provjerena metoda propagande.
Telal: Tekstovi o homoseksualcima izazivaju veliko interesovanje, mnogo je komentara i time se povecava cijena reklame na Klixu. U interesu portala je da objavljuje tekstove koji "prolaze" kod publike kako bi imali sto vecu posjecenost i interakciju korisnika. Sumnjam da je rijec o nekoj propagandi.
...uz malo prostih analitičkih modula softvera, tačno se zna koji članci (prema tagovima) privlače najviše klikova i komentara...još malo opamećen softver će takve članke redovno izbacivati na front page...jednostavno, sw praćenje trendova i navika korisnika,"a la fb"...
Što se mene tiče, ovo je čista kontrola misli i ustrojavanje misli. Nešto što je prije nekoliko desetljeća bilo neprihvatljivo ili iznimno stigmatizirano, danas nam se kroz medije svakodnevno dozira unutar najopštijeg okvira te nejasno definisane sfere „ljudskih prava“, i to na način da čak izaziva neko sažaljenje i tako postepeno prerasta u prihvaćenost, pa se tako ostavaruje ono što je u propagandi poznati kao proizvodnja pristanka. Malo po malo, svaki dan, dok se ljudi prestanu obazirati i osjećati, odnosno pružati svaki otpor. Propaganda je u demokratiji ono što je batina u totalitarnoj državi. Koliko god klix bio naizgled bezazlen medij/portal, sumnjam da može zaobići razne uticaje i interese u oblasti propagande na svjetskom nivou.
Izvještavanje o ubijanju, klanju, silovanju samo naivan čovjek može svesti na puko informisanje javnog mnijenja. Davno se prestalo s prenošenjem vijesti kao čiste informacije, već se više posvećuje pažnja suptilnim načinima njihovog prenošenja i formulisanja, a sve u svrhu indoktrinacije.
Da li se nas zaista tiče Australija u ovom svjetlu, da li nas se tiču na primjer članci čija je jedina svrha konstantna proizvodnja i održavanje straha među američkom populacijom itd? Sudeći po mjestu koje takve vijesti dobiju na jednom portalu, kao i komentarima, čini se da su nam mnogo bitniji od lokalnih dešavanja. Danas je vrlo bitno znati šta ima novo u Nikaragvi i koje je sranje u Ruandi, ali nemoj znati ni kako ti se prvi komšija zove i koji su njegovi istinski interesi i potrebe, pa čak i učešće u tvom sopstvenom životu.