vise nije smjesna ni ona dodikova prica o aerodromu u trebinju :)))))
..eno juce dosli arapi u banjaluku da pitaju koliko to kosta....kaze dodik da aerodrom u trebinju radi zbog sarajlija jer je u sarajevu cesto magla pa ljudi nemaju gdje sletiti :))))))
ne mozes da poredis vasu avio kompaniju i bivsi jat u dvomilionskom gradu. Bez ikakve uvrede ali to je smesno. Da ne govorimo o redu letenja koji jat vec decenijama ljubomorno cuva jos iz vremena bivse jugoslavije. To su sve udarni termini ka vecini svetskih destinacija koje nema ni jedna avio kompanija u blizini. biznis
pa sta????...blizu je i mostar i sarajevo i tivat...neki plan tu arapi imaju a koji vidjet cemo :)...znas li da su dobrovcani poslali prije godinu pismo namjere da bi finansirali aerodrom sa 50%
ma nemam pojma sta je krajnji cilj ali ako arapi hoce da ulazu a i dodik to pominje vec dvije godine tu se nesto iza brda valja :)))))
...naravno da to nije zbog gradjana trebinja.....gdje bi oni letjeli? :))))))
"@sandzaklija JAT je imao samo krntije, koje nisu nista vrijedile i imao je pilote, koji najvise vrijede, a kakve veze ima red letova, to ni sam nisi objasnio."
Etihadu je bilo jeftinije da kupi Jat, nego da kupuje odvojeno koridore i termine sletanja za glavne evropske aerodrome. To sam mislio, samo sam se pogresno izrazio. Recimo JAT a danas AirSERBIA ima udarne termine ka svim evropskim gradovima..pocev od londona, madrida, pariza, beča, berlina, moskve itd. To je nekada davno kupljeno i jos uvek vazi a slozices je da je jako bitno da avion tvoje kompanije moze da sleti u pristojno vreme na neki aerodrom a ne da ti kazu da je slobodan termin u 2-3 ili 4 ujutru. Ko ce onda da leti tom kompanijom.
vazno je sandzo,jako je vazno jer to je jedna od skupljih stavki a i ne samo to vec i preleti preko nekih drzava...za sve moras imati dozvolu a bivsi jet je imao sve zive dozvole....amerikanci su cak pokusali da oduzmu dozvole za ameriku
air srbiji posto vise nije jat jer se boje etihadove jake konkurancije....odnosno to nije bila drzava vec su americke avio kompanije to trazile ali mislim da nisu uspjeli jer je air srbija ostao u vlasnistvu srbije sa 51% sto znaci da nije promjenio vlasnika :)))))