@mehM3D Druze, ne znam ali moje misljenje je kako se oni postave prema ljudima tako i ljudi prema njima. bio sam svjedok par puta da bog mili sacuva kakvi su i kakvo im je ponasanje.
Pa naravno sve to ima svoje, ja sam se redovno vozao bez karte, i kad pridju ja kazem zaboravio on kaze uredu i prodje, al ima ljudi kaze necu da kupim bude drzak i sl. i kako ce se on ponasati. Ima pogani revizora koliko god da si ti ljubazan i sl. sve ima svoje.
Pa naravno sve to ima svoje, ja sam se redovno vozao bez karte, i kad pridju ja kazem zaboravio on kaze uredu i prodje, al ima ljudi kaze necu da kupim bude drzak i sl. i kako ce se on ponasati. Ima pogani revizora koliko god da si ti ljubazan i sl. sve ima svoje.
Kod nas su definitivno najstariji tramvaji koji su kupljeni iz Beča 1962-1964 godište. Tramvaji koji voze u Sarajevu od prije rata su 1973, 75, 77, 79 i 83 godište. Amsterdamski su 1979 i 80, trodjelni koji su nekad radili na petici a sad na trici su 1989 i 1990 Satre su 1998, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, i 2011 godište. Najlađi tramvaj je sa garažnim brojem 511.
U ovoj situaciji koja je zadesila GRAS ipak najveću prednost imaju stari češki tramvaji imaju prednost zbog jednostavnog održavanja. Mogu se održavati sa osnovnim alatom i malo žice, a tu je i višedecenijsko iskustvo. Druga vozila u svim GRAS-ovim sektorima masovno crkaju a oni i kad se pokvare lako se dovedu u vozno stanje, i svega ih je 5-6 van upotrebe zbog težeg kvara.
Taj tip tramvaja se i danas može vidjeti po mnogim istočnoevropskim gradovima pa čak i po gradovima ex Istočne Njemačke.
Kod nas su definitivno najstariji tramvaji koji su kupljeni iz Beča 1962-1964 godište. Tramvaji koji voze u Sarajevu od prije rata su 1973, 75, 77, 79 i 83 godište. Amsterdamski su 1979 i 80, trodjelni koji su nekad radili na petici a sad na trici su 1989 i 1990 Satre su 1998, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, i 2011 godište. Najlađi tramvaj je sa garažnim brojem 511.
U ovoj situaciji koja je zadesila GRAS ipak najveću prednost imaju stari češki tramvaji imaju prednost zbog jednostavnog održavanja. Mogu se održavati sa osnovnim alatom i malo žice, a tu je i višedecenijsko iskustvo. Druga vozila u svim GRAS-ovim sektorima masovno crkaju a oni i kad se pokvare lako se dovedu u vozno stanje, i svega ih je 5-6 van upotrebe zbog težeg kvara.
Taj tip tramvaja se i danas može vidjeti po mnogim istočnoevropskim gradovima pa čak i po gradovima ex Istočne Njemačke.