Bosanska autocestovna gradnja, fiktivno glavni izvodjac je bio Osijek Koteks, stvarno sarajevska Hidrogradnja, koja je radila za manju lovu, a ostatak je otisao Osijek Koteksu i politicarima iz BiH.
Hidrogradnja u strajku, Osijek Koteks kao glavni "izvodjac" radova ne moze zavrsiti preuzetu obavezu?
Cisto uzimanje love od strane politicara.
Npr. vlada FBIH plati Osijek Koteksu 30 miliona eura, a Osijek Koteks izabere kao podizvodjaca Hidrogradnju, koja radi sve sto je Osijek Koteks se obavezao vladi FBIH, samo za recimo 20 miliona eura. A 10 miliona eura razlike podijele Osijek Koteks i oni duznosnici vlade koji su dali posao Osijek-Koteks, u isto vrijeme Hidrogradnja ide u dubiozu.
Da takav scenario se nije desio, propala Hidrogradnja, Osijek Koteksa nista nije sprijecavalo da uzme drugog podizvodjaca i da nastavi raditi kao izvodjac, medjutim problem je taj sto je stvarno Hidrogradnja bila glavni izvodjac.
Sto znaci Vlada FBIH placa puno vise tim fiktivnim "glavnim izvodjacima", dok oni u pravilu angaziraju BiH firme za puno manje love i samo to sto su fiktivno glavni izvodjaci na papiru, uzimaju milione i milione eura. Jos vidjene malverzacije iz perioda Trhulja.
Nešto slično kao što se događalo sa Slovencima. Naše političare ne zanima cesta, nego gdje mogu dobiti veći tal. Zbog toga ovaj koridor od 300 km gradimo kao da obilazi cijelu planetu.