Skoplje je novu, novcatu zicaru Dopplemayr duzine 100 metara krace od trebevicke, platilo sa ugradnjom i garancijom 8 miliona eura.
A ovi sarajevski mudomlati nas pokusavaju ubijediti da to staro svicarsko zeljezo koje su Svicarci u studiji proglasiti nerentabilnim i za rad, i za rekonstrukciju i nije u skladu sa EU standardima, nekih 15 miliona maraka ekstra?
A posebna je prica sadaka mentalitet. Sram vas bilo SDP i SDP bivsi kadrovi. Niste u stanju 20 godina kupiti novu zicaru za nekih 10 miliona eura sa ugradnjom.
Maribor 2008 godine, firma Leitner, gondola duzine 2500, 84 kabine, 2400 putnika na sat, cijena 7 miliona eura
http://img228.imageshack.us/img228/360/mariborropeway.jpg
Svicarsko selo od par stotina stanovnika koje je dalo Sarajevu zicaru staro zeljezo i studija zasto trebaju novu zicaru na mjestu starog zeljeza koje su dali Sarajevu.
Svicarska studija o zicari koju su donirali Sarajevu, Google prijevod sa njemackog
--------------------------------------------------
3rd Why we need a new cable car up to Hannig? They can not be renovated?
There are three cable car of the type "Grächen Hannialp" in Switzerland. Two are in Grächen. A renovation of this facility would come to be very expensive because the parts need to be custom built. With the existing engine performance, the frequency can not be increased. In addition to a renovation a long-term reliability would not be guaranteed. For this reason, necessarily imposes itself on a new building.