@commi:)
Jedne prilike reče da se profesionalno baviš statističkim analizama, nešto u tome smjeru, kolika je vjerovatnoća da se desi pizdarija na potezu od 58 km uzevši u obzir nestabilnost bombe (starost, korozija), u odnosu na bližu lokaciju, a kojih ima u neposrednoj blizini Sarajeva?
...onako, laički, što pročitah...problematični su hemijski upaljači...ovo mehanički baš k'o i nisu...jbg, sigurno se i onima iz pratnje ne gine bezveze...
@commi:)
Jebaji ga, poistovjetismo krajnicu na automobilu s nestabilnom, 70 godina u zemlji i vlazi korodiranom bombom od 225 kg u prtljažniku/prikolici..
@commi:)
Ne vjerujem ni samome sebi, pa se svaku odluku preispitam višestruko.
Redovno održavam vozilo u ovlaštenom servisu, ali uvijek nakon redovnog servisa bacim pogled je li zaista nov filter goriva, skinem poklopac pa pogledam je li nov filter vazduha, pročitam šifru, pa vidim da nije riječ o filteru s aktivnim ugljikom, kao što mi je fakturisano, pitam uposlenika servisa, je li prekontrolisao nivoe tekučina, on kaže jeste, pa mu pokažem da nedostaje tekučine u rashladnom sistemu, zatim promjenim servis i tako dalje.
Vratimo se na bombu.
Poenta je, da nije nikakav rezon staviti na kocku živote ljudi, koji saobraćaju magistralnim putem M17, ne pročitah da je M17 zatvoren za saobraćaj na potezu Sarajevo-Konjic u toku transporta bombe!?
@commi:)
Od obraćanja FUCZ nema ništa, ali da je mogu mijenjati (rukovodni kadar), ne bih se trenutka libio..
Usput, nedavno sam prijatno iznenađen od strane Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika BiH, posebno od strane gospodina Zijada Halilovića, koji je pokazao interes na ime moje prijave za skrnavljenje nekropole stećaka, ipak neko radi svoj posao.
Riječ je o nekropoli, koja još nije markirana..
http://www.klix.ba/vijesti/bih/alarmantno-stanje-kulturno-historijskog-nasljedja-u-bih/131018058