Pa sta su trebali uradit sa bombom?? aktivirat je na licu mjesta??
Bomba je pala sa ko zna koje visine, lupila od pod, zabila se u zemlju i nije eksplodirala. Sanse da ce sad eksplodirati nakon 70 godina su jako male.
Svakako bi se morala transportovati na sigurnu lokaciju (nijedna nije ispod 20-30km udaljenosti) sta je tvoja poenta??
@Jo
Zar nije rezon biti na strani sigurnosti (opet ponavljam, 58 km!), nego očekivanja temeljiti na stabilnost upaljača?
Poenta je, da nije nikakav rezon staviti na kocku živote ljudi, koji saobraćaju magistralnim putem M17, ne pročitah da je M17 zatvoren za saobraćaj na potezu Sarajevo-Konjic u toku transporta bombe!?
“Jedini kritičan trenutak bio je transport te je poseban konvoj bombu transportovao u kamenolom u Ilijašu, gdje će biti detonirana. Podignuta je dizalicom i smještena u posebnu prikolicu sa posteljicom i fiksirana vrećama sa pijeskom. Dizanje je počelo u tri sata, a u 3:20 sati, bomba je krenula ka Ilijašu.”
Sta je onda trebalo ugroziti zivote ljudi na nekom drugom putu jel??
Bomba je bila u centru grada, u svakom slucaju su je morali transportovati na vise desetina kilometara udaljenu lokaciju.
Kad je bomba sa Malte prosli put unistena na drugoj lokaciji bilo je more zalbi kako je bila blizu ovoga, blizu onoga. Ovaj put je detonirana na namjenskoj lokaciji za tu svrhu. 58 kilometara nije preko svijeta i nevjerujem da postoji lokacija pogodna za detoniranje tako velikih eksplozivnih naprava, a da je mnogo blize.
Poenta je u tome sto rizik iako minimalan je najveci prilikom prvog pomjeranja, utovara, istovara i sl. sad jel se bomba vozi 30 il 50 kilometara u medjuvremenu to nepravi nikakvu razliku.