sta vam je sa komentarima, ja kao student ne vidim nista sporno u ovome... kratko-jasno popust na kartu može dobiti svaki student koji nije babin sin... Ne znam sta se bunite što je ovim izglasano da popust ne mogu dobiti sinovi ministara, direktora, raznoraznih guzonja.
pametnjakoviću, nisi dao nikakav argument koji bi opovrgnuo ovo gore... neka se voze u dzipovima, njihova stvar, ali nece se voziti s popustim u tramvajima
Pa rekao sam ti, djeca babinih sinova se ne vozaju u tramvajima, ne znam na kojim fakultetima si ti studirao, ali znalo se vazda ko je guzonjin sin, takvi likovi u tramvaj nisu usli nego im je babuka kupio golfa 5 da se ne sramote na fakultetu. Prema tome ovakva odluka ne da je smijesna, nego apsolutno ne vodi nicemu. Uostalom sta GRAS ima sa tim ko koliko studira, ili sta GRAS ima sa tim hoce li neko ko radi uzimati kupon ili nece.
Sto ce recimo nekome ko ima auto i radi u KS kupovati kupon, zasto bi? Jel ti znas kolike pare oni uzimaju od firmi na osnovu radnickih kupona?? Vjerovatno znas posto si revizor jer takvo glupe konstatacije moze imati samo neko sa 8 razreda osnovne koji je sljeg'o u Sarajevo iz picke materine sandzacke da bude reva.
očito je da nisi osoba koja dopušta bilo kakvu diskusiju... inače 3. sam godina jednog tehničkog fakulteta... ruku na srce na mom fakultetu i nema previše babinih sinova, tako da i nisam u tolikoj mjeri upućen koji prevoz oni koriste. u svakom slučaju bilo kakva dalja rasprava između tebe i mene nema smisao jer je očito da niti ćeš ti moje mišljenje prihvatiti niti ja tvoje...
ono što je bila poenta mog komentara jeste da i ja smatram da ne trebaju svi studenti dobiti popust, jer postoje studenti koji imaju 150 KM za trošenje na raspolaganju mjesečno, ali i oni koji imaju 1500KM, pa prema tome po nekoj mojoj logici bolja je opcija da student koji konzumira 150KM dobije recimo popust od 70% umjesto 50%, a student koji ima na raspolaganju 1500KM ne dobije popust... to je bila smisao
REALISTA, POTPUNO SI U PRAVU. BIO SAM I JA STUDENT.KO HOCE DA SHVATI STA SI NAPISAO, SHVATI CE KO NECE , NJEGOV PROBLEM.BITNO JE DA SU ZASTICENI ONI STUDENTI , KOJI SU LOSIJEG FIN. STANJA.ONI DRUGI SE SVAKAKO NE SEKIRAJU ZBOG TOGA , NJIMA TO ,, BABE,, REGULISU.
Realista u pravu si ti sa svojim postom, ali pricas bajke covjece.
Ko ima mjesecno 1500km kao student TAJ SE NE VOZI TRAMVAJEM. Ja ne mogu da shvatim kako ovo ne kontas. Sirotinja se vozi gradskim prevozom, a ne babini sinovi, tako da ta prica kako se babini sinovi nece sponzorirati ne stoji. Ja se slazem sa tobom da ne trebaju, ali covjece oni se i ne voze gradskim prevozom, de budi realan imalo.
I imas tu jos jedan problem, ko ce biti taj ko ce odrediti sta je to siromasno, sta ne?! Koliko ce biti recimo mjesecna kvota primanja da bi neko rekao ovaj student moze dobiti subvenciju, a ovaj ne? U kojem svijetu vi zivite ***te, kao da ne vidite oko sebe u kakvom siromasnom kurcu zivimo ***te.
A da idete u korist GRASU, gdje revizori sa 8godisnjom skolom imaju plate kao recimo neko doktori ili profesori od 980km ili vozaci sa 1100km, pa molim te reci mi gdje to jos ima? Boli takve ***, u GRASU nemas 2% univerzitetsko obrazovanih ljud i normalno da njih zaboli za studente.
Hajde ne pravi se lud, KS jeste vlasnik GRASa, ministar saobracaja direktno odgovoran, a KS postavlja dirktora GRASa i nadzorni odbor, prema tome odvadi malo.
Pa glupsone citaj post nisam ja rekao da oni odredjuju cijenu karata, NEGO ODREDJUJU SEBI PLATE. Kada kazem oni, ne mislim bukvalno da revizor dodje i sebi odredi platu, nego menadzment GRASa.
A reci da svugdje u svijetu revizori i vozaci imaju vece plate od doktora mogu sa grohotom da se nasmijem, vidi se da nisi maknuo dalje od relacije sandzak-sarajevo.
I da to sto je KS vlasnik GRASa ITEKAKO IMA VEZE!
Jer KS vama daje NASE PARE koje uzimaju od poreza gradjana, a onda nas jos tjeraju da sponzorisemo GRAS kupovanjem karata. Ok ja se slazem karte treba kupovati, ali sto vam onda KS svake godine upumpa jos par desetina miliona, ponavljam para gradjana sarajeva. Ako nemate menadzment da zna napraviti firmu koja ce sama sebe odrzavati i sponzorirati onda taj menadzment treba dati otkaz. Ali normalno da se ne mozete sami odrzavati kada imate 2000 revizora sa tolikim platama.
Dakle oept lazes:
1. nisu sami sebi odredili smanjenje, nego je smanjenje odluka KS zajedno sa menadzementom GRASa jer ih ne moze vise toliko placati.
2. Nedovoljno placeni za svoj rad? Revizor sa 980km nedovoljhno placen za svoj rad, a profesor ili doktor imaju 1000km? E moja papcino.
3. Sandzaklijo mogao bi da znas da doktor nije samo doktor medicine, nego mozes biti i doktor drustvenih nauka, ali normalno da tebi kao revizoru sa 4 razreda osnovne skole je sve iznad toga nepoznat pojam.
4. Nigdje u svijetu? Ha ha ha, jeste ako ti je svijet relacija sandzak-sarajevo. Posto ocigledno radis u GRASu, objasni onda kako je moguce da je karta za gradski saobracaj u Beogradu 1.2km, a u Sarajevu 1.6-1.8km??!! Beograd koji je 3x skuplji od Sarajeva. Objasni kako je moguce da je karta u Ljubljani ili Zagrebu u odnosu na standard 3x jeftinija od karte u Sarajevu? Nije problem sto se pare upumpavaju da para ima i da se potrose na ono sto treba, ali u tom slucaju ne naplacujte karte gradjanima, ako od njih uzimate pare i ne trosite te pare na vase plate, jer posao revizora za rad koji radi ne zasluzuje ni 500km, a ne 1000km. Kada to bude privatna firma onda sebi nabijajte plate koliko hocete.
Dakle oept lazes:
1. nisu sami sebi odredili smanjenje, nego je smanjenje odluka KS zajedno sa menadzementom GRASa jer ih ne moze vise toliko placati.
2. Nedovoljno placeni za svoj rad? Revizor sa 980km nedovoljhno placen za svoj rad, a profesor ili doktor imaju 1000km? E moja papcino.
3. Sandzaklijo mogao bi da znas da doktor nije samo doktor medicine, nego mozes biti i doktor drustvenih nauka, ali normalno da tebi kao revizoru sa 4 razreda osnovne skole je sve iznad toga nepoznat pojam.
4. Nigdje u svijetu? Ha ha ha, jeste ako ti je svijet relacija sandzak-sarajevo. Posto ocigledno radis u GRASu, objasni onda kako je moguce da je karta za gradski saobracaj u Beogradu 1.2km, a u Sarajevu 1.6-1.8km??!! Beograd koji je 3x skuplji od Sarajeva. Objasni kako je moguce da je karta u Ljubljani ili Zagrebu u odnosu na standard 3x jeftinija od karte u Sarajevu? Nije problem sto se pare upumpavaju da para ima i da se potrose na ono sto treba, ali u tom slucaju ne naplacujte karte gradjanima, ako od njih uzimate pare i ne trosite te pare na vase plate, jer posao revizora za rad koji radi ne zasluzuje ni 500km, a ne 1000km. Kada to bude privatna firma onda sebi nabijajte plate koliko hocete.
1. Prihvatili su da PRIJEDLOG VLADE, jer da nisu prihvatili bilo bi dio radnika na ulicu, prema tome nemoj ovo pripisivati njihovoj dobroj volji, nego MORANJU.
2. Covjek sa osnovnom skolom koji radi u DRZAVNOJ/ENTITETSKOJ/KANTONALNOJ/GRADSKOJ firmi, dakle firmi koja nije privatna ne moze imati platu vecu od fakultetski obrazovanog covjeka koji prima platu takodje iz istog tog budzeta. Vidi se da u zivotu nisi nista dalje radio od cjepkanja karata, pa ti tvoj posao najtezi na svijetu. Smijesan si ba porediti posao revizora, pa eto necemo uzeti ni doktore u obzir, uzmi rudare. SMIJESNO DA REVIZOR IMA VECU PLATU OD RUDARA!
3. Dobro sad te kompleksi malo drmaju, ali ok, zna se odavno da je GRAS sandzacka firma i zna se da u GRASu neam 2% ljudi rodjenih u Sarajevu.
4. Inzinjeru saobracaja, rekao sam U ODNOSU NA STANDARD, nije isto 3km u Sarajevu gdje je prosjecna plata recim 700km i 3km u Zagrebu gdje je prosjecna plata preko 1000km. Kontas sad malo ''inzinjeru''?
A i to lazes i navodis najskuplje primjere, a evo ti info:
Zg: Tako će pojedinačna karta umjesto 15, 12 i 10 kuna.
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zet-smanjuje-cijene-karata-gradskog-prijevoza-ali-najavljuju-i-vise-kontrolora---300403.html
Bg: a cena prevoza u dnevnom saobraćaju je ka svim relacijama ista i iznosi 72 dinara (73 dinara od 1. januara). (1.2km)
http://www.belgradian.com/sr/oko-beograda/public-transport/
I ponavljam ti inzinjeru U ODNOSU NA STANDARD. Zagrepcaninu je izdvojiti 3km, kao Sarajliji 1km.
A sad vise ne lazi, okanite se interneta i idi ljudima cjepkaj karte.