Nikakve ovo veze nema s Vispakom. Za prijavu proizvoda za prodaju u Walmart vam treba da proizvod ima bar code, i da ga u USA uvozi lokalno registrovana firma. http://corporate.walmart.com/suppliers/apply-to-be-a-supplier/product-suppliers Za Amazon ne treba ni to. Na Amazonu svaka susa moze prodavati sta god hoce, kao na ebayu. U svim gore navedenim slucajevima, "zasluga" je cisto malih lokalnih trgovaca a ne Vispaka. No, Vispakova ce da bude "slava" koju su vec poceli da prikupljaju bas za gore navedenu "dzezvu" jer je u pitanju inferioran proizvod za koji su preskup shipping spremni da plate samo gurmani kojima je 23 KM prihvatljiva cijena za pola kile kafe ($6.99 + $8.34 shipping ) koja putuje okolo po mjesec dana i cami po skladistima ko zna koliko dugo.
Znam da od ove godine se u Svicarskoj prodaje zlatna dzezva, a i neki vispakovi cajevi. Ovoga prije u ponudi nije bilo. Tako da mislim da su ipak uspjesni.
mimi2 - Prodaje li ih Vispak ili neki sesti u nizu uvoznik? I kako stoje u odnosu s drugim proizvodima po cijeni i kvaliteta? Kada sam plasiras svoj proizvod na neko trziste onda si TI uspjesan. Kada tvoj proizvod kupi trgovac A, izveze ga u drzavu B i tamo proda kupcu C koji ima na raspolaganju D, E, F, G, H... proizvode daleko bolje kvalitete nego tvoj - sav moguci uspjeh se svodi cisto na profit trgovca A. Ti kao proizvodjac ustvari vjerovatno ispastas jer je u cijenu proizvoda sad ukljucena cijena transporta na malo (ne na veliko kao da si odvezao 10 vagona svoje robe tamo), carine, poreza, marketinga namijenjenog trzistu unutar tvoje drzave a koji strani kupac uopste ne vidi (tj. platio si reklamu a nisi je emitovao) i naravno - marze trgovca A koji na svemu tome hoce i da zaradi. Tj. Tvoj proizvod je skuplji od proizvoda slicnog kvaliteta a bolje reklame, a losijeg kvaliteta od proizvoda iste cijene i DALEKO bolje reklame - jer ga trgovci prodaju na sitno a ne TI, planski.
Prikaži sve komentare (38)