Ovakvi kao gosp Jusuf Bubica 20 i kusur godina sire kriminal po ovim javnim preduzecima.
Gras je pao i na previse niske grane da bih se povratio preko noci.Naravno da to sad ovi kriminalci zele da bih prikrili svoja losa dijela u ovom preduzecu..
Pored prikrivanja svega sto su uradili da uniste GRAS Bubica ima i jos jedan cilj, a to je prepustiti Centrotransu linije GRASA i na taj nacin u potpunosti unistiti GRAS, jer od samo pocetka nemaju nikakvi volju i znanje da ucine nesto i pocnu oporavljati GRAS... Svoju nesposobnost kao ministra prikriva otvaranjem ogucnosti Centrotransu da preuzme gradski prevoz...
Noddle
Prepustanje unistavanje GRAS-a i prepustanje posla Centrotransu je dugorocan plan u kojem su neki ljudi dobili dobar dio kolaca,kao ovaj Bubica npr.
I budala vidi da nekim ljudima jednostavno nije stalo da GRAS ozivi i ponovo noramalno radi,jer kako bih ispunili svoje bolesne ciljeve..
ako ce centrotrans znaciti stabilniji prevoz i kulturnije revizore da se ne moram skoro pa biti bar jednom u dva mjeseca kao s grasom, neka centre
sta mislis @noddle, imali su monopol bukvalno i vidi gdje su doveli gras?
ti da ti propadne tvoja privatna firma budi siguran da ti drzava ili bilo ko drugi nece pokriti tvoje nesposobnosti - zasto onda prikrivati kradje hiljada radnika i sefova grasa? vratit im linije? nek oni vrate gradske pare!
Sad ce Bubica podjeliti sredstva od pretplate koja pripadaju gras-u sa centrotransom te na taj nacin jos vise unistiti tj. dovrsiti unistavanje gras-a.
veze ili ne pitanje je da li gras zasluzuje pomoc jer vidimo sta se tamo radilo i kakav je dug
a gradjani su ispastali svaki njihov strajk i jos je tu mnogo stvari, odnos s turistima npr
Isti oni koji su prisvojili centrotrans u svoje vlasnistvo su doveli gras u ovo stanje.
Prvo su gras-u nametnuli 30% vise radnika te na taj nacin napravili finansiski neodrzivo preduzece, radnici koji nemaju platu na vrijeme i kojima svaki dan posao visi o koncu moraju biti takvi kakvi su.
Sjetimo se kako je poslovao gras prije 10 godina, nije bilo kasnjenja, vozila su bila ispravna.
Gras se sistemski unistava od grupice ljudi koji zele javno vlasnistvo pretvoriti u svoje, najgora stvar u svemu tome je sto ce pomocu korupcije dobiti preduzece potpuno besplatno.
Drug nit je bubica ministar 20 godina nit je centrotrans zaposljavao u grasu.
Al iz prve ruke imam informaciju da su ovi sto otkaz dobiju kod jednih isli u druge firme preko veza znaci obicni radnici @deni, sjebu nesto u grasu pa u centru il obratno. Cak je bilo alkoholicara s busem punim ljudi vozaju po zelenim povrsinama i opet se zaposle.
Vise je tu lopovluka da bi se jedna strana mogla kriviti. Gras kao gras i oni koji tu rade i vod efirmu zadnjih 20 god su najveci krivci.
Pored mene u firmi nek proba neko nesto ukrast, brate nece a to nije da sam cinkaros vec brate ako pustim i meni ce sa stola uzet poslije i falice mi.
Svega tu ima, i Bubica prima naredjenje iz neke stranke ili neke grupe ljudi, radnici nisu nista krivi a najvise ispastaju, ima jedna stara poslovica koja kaze "riba od glave smrdi" , ovdje je taj slucaj, prije 10 godina je sve islo kako treba, danas nista nestima, centrotrans kupuje autobuse i kombi buseve za gradski prevoz prije nego sto mu se odobrilo da moze voziti gradske relacije, tu je sve jasno, kriminalci koji vladaju sistemski unistavaju jedno po jedno preduzece i kupuju za bagatelu, juce je to bio centrotrans, danas gras, sutra ce biti vodovod,komunalno,telekom,elektroprivreda, kad sve rasprodaju i unovce, prije narodnog bunta oni ce se pokupiti s lovom u neku zapadnu zemlju a narod nek sisa šišarku.
tek se sad primijete stvari od prije 20god ;)
Krali su dok je moglo. Mene ne moze niko ubijediti da i radnici ne snose dio krivice al duga je to tema za diskutovati ovdje. lp
ma upravo, znamo svi sta je srz problema
samo nacin na koji govoris kao da osudjujes samo bubicu za grasove probleme pa mi zbog toga nejasno
ipak je vise faktora u igri i svako ko ima veze s tom firmom ima dio krivice, neko manje neko vise - posten radnik je rijetkost