Bavim se projektovanjem mostova zadnjih 15 godina. Bio sam voditelj projektnih timova i projektovao mostove širom svijeta, najviše za UK konsultantske kuće. Zadnje 2-3 godine sam se prestao baviti tom oblašću zbog nevidjenog stresa, zdravstvenih razloga kao i očuvanja porodice. Vratio sam se u BiH okrenut sasvim drugim opuštajućim poslovima...ali kao kompetnetna osoba ne mogu a da ne reagujem! Pa ću krenuti redom: - Kada se rade varijanta rješenja onda se ona moraju razlikovati jedno od drugog...što nije slučaj za varijantu 1 i 2 (gdje je razlika u rasponima i obliku završetka stubova) - Varijantu 3 neću ni komentarisati - Nedopustivo je da takvu prepreku premoštavaju umnoženi monotoni stubovi koji su ujedno i u prelijepoj rijeci. - Ove varijante narušavaju kompletnu okolinu i ambijent te nagrđuju rijeku i okolinu. - Niveleta je uzasno lose koncipirana i pozicionirana - Nije se vodilo racuna o odmoristu i pogled na most - Jedino rjesenje koje se namece su lukovi ili kosi kablovski most
http://cdn.aarp.net/content/dam/aarp/travel/international/2013-03/620-millau-viaduct-france-frommers-beautiful-bridges.imgcache.rev1364320669235.jpg ...ovakop to rade francuzi...titpično za njih, skladno i elegantno...
http://www.benzworld.org/forums/attachments/off-topic/166754d1205152230-beautiful-bridges-millau-viaduct-france-200709093.jpg
Prikaži sve komentare (109)