e moj gazda, samo da ti napomenem da je motor u prvom modelu Bugati Vejron nastao sastavljanjem 3 gti motora, da li je to od 4 ili 5 gti ,ne sjecam se,
za tebe je golf 2 gti super vozilo koliko vidim,
rotman,nisam te prepoznao lektore :)
Nisi ti se ocito vozao u bilokakvoj getaci.. Golf 4 gti je sa 1.8t motorom, dvije bregaste 20v, motor koji je bas pravljen za tuning. Predlazem da sjedes u gti pa tek onda da iznosis svoja glupa misljenja.
Sto se tice bugatija, bugati motor vuce korjenje iz vr6 motora. znaci specifican motor kod kojeg su cilindri pod uglom od 15 stepeni. Bugati ima dvije glave od po 8 cilindara, 2*8=16 clindara, svaki od 8 cilindara postavljen je cik cak, a cilindri susjednih glava su medjusobno pod uglovima od 90 stepeni kao kod klasicnog v motora.
Pricat nebuloze o vw motorsportu i uopceno vw inzenjerigu moze samo budala. Predlazem da malo proguglas, evo jedan zanimljiv podatak. Vw motorsport je imao golfa mk2 u 1.8t izvedbi, i raspolagao je sa 230ks, je li mozes samo zamisliti o kakvoj je snazi rijec u odnosu na kilazu. I pogledaj testiranje golfa mk1 gti u reziji gospodina klarksona.