Centrotrans je uspjesan zbog toga sto su njegovi vlasnici upleteni u kriminal zajedno sa prestavnicima vlasti.
Ne placaju radnicima ni ono sto ih sleduje, ljudi rade po 12 sati dnevno, ovi sto su dobili ko bajagi nagradu su sigurno radili 14 sati dnevno, inace u ovoj firmi radnik moze dobiti samo zausnjake od pusenja, s vana sve izgleda lijepo a kako je radnicima to nikog ne zanima, inspekcija rada koja bi trebala da vrsi kontrolu radnog vremena nesmije kontrolisati radno vrijeme uposlenika Centrotransa jer se nesmije nasrtati na vlast, time se stvara nelojalna konkurencija te je zbog toga Centrotrans uspjesan.
Mislim i na te, samo njih izrabljavaju na drugi nacin, Kada dodju iz Dortmunda prespavaju i opet na teren, niko im neracuna da su radili nekoliko dana u komadu, ispada kao da su isli u Dortmund da se provode pa kad se vrate odmah ih ceka nova tura, to je sistem robovlasnistva gdje je civjek prinudjen da non stop radi za gazdu, to je gore i od robovlasnistva jer prije bi robovlasnik cuvao svog roba kao ti Adidas patike jer si ih platio, danasnji moderni robovlasnici nemaju potrebe cuvati svog roba jer kad ovaj crkne ili zanemogne 30% stanovnistva jedva ceka da dodje na njegovo mjesto.
Ja sam jutros predao papire u jednu firmu u kojoj bi imao platu 650KM a radi se 8-10h na dan s tim da nekad rade i subotu. Tako je druže svugdje u našoj državi , nije samo CT al opet u CT imaju jaču platu tako da bi svako volio da radi za njih. A to da gazda gleda na svog radnika nema nigdje,ni u firmi gdje 100% svi u rodbinskoj vezi...
Nazalost to je tacno, stanje u drzavi je tako da je 50% stanovnistva nezaposleno a privatnici to koriste, socijalni zakoni nefunkcionisu.
Privatnici u BiH zabogate za jednu godinu kao Svabo za 10 godina, bili smo svjedoci koliko je firmi propalo u zadnjoj krizi u Njemackoj, kod nas samo narod propada.
Istima je da ima i gorih firmi od Centrotransa npr... zuti taxi koji ima gazdu koji se odnosi prema radniku kao prema zivotinji, pored toga kvarove na vozilu koje je preslo milion kilometara placa radnik.
Ima privatnika koji se prema radnicima odnose fer i korektno ali zbog ovih primjera gore postaju manje konkurentni jer u Centrotransu, kod zutog i slicnih firmi 1 radnik radi 1,5 dnevnicu, to im stvara mogucnost da naprave nizu cijenu ili da u jednoj godini kupe 40 autobusa, ustvari da su bili korektni prema radnicima mogli su kupiti maksimalno 10.
U svakom slucaju bolje je raditi bilo gdje nogo nigdje, rad u ovakvim firmama te natjera da razmisljas, poslije nekoliko godina ili ces naci frmu u kojoj vladaju bolji uslovi ili ces pokrenuti vlastiti biznis, sjedenjem kod kuce nemas nista, isto bi ti preporucio da biras drugi posao koji nije vezan za voznju, mozda tebi djeluje da je to lahak posao, sjedis u stolici i samo vintas volan, to ispocetka i jeste zanimljivo ali se odrazi na probavni sistem jer nemozes otici u wc kada imas potrebu, na srce jer se dugo vremena nalazis u sjedecem polozaju, na vecini drugih poslova mozes doci nenaspavan kod voznje ako ti 10 sekundi padne koncentracija ti si u kanalu ili si pokupio nekog ispred sebe, na kraju ti voznja dosadi kao i svaki drugi posao.