ovo se desava jer se srednjom i krajnjom lijevom trakom vozi sporije nego krajnjom desnom trakom. Dok policija ne pocne kaznjavati i sporu voznju po clanu 39. Zoobs-a stalno ce nam se dogadjati slicne stvari.
Procitajte zakon ovdje
http://bihamk.ba/dokumenti/zakoni/Zakon_o_bezbjednosti_saobracaja.pdf
jer vidim da se daju negativni komentari za nesto sto ne ne zna da postoji u zakonu o bezbjednosti u saobracaju
@popokatapetl
Ovo nije autocesta i ovdje nema brze i spore vožnje niti brze i spore trake. Ograničenje je 60 u svim trakama, a niko ovdje sigurno nije išao 30.
Član 39.
(1) Vozač je dužan kretati se vozilom desnom stranom kolovoza u smjeru kretanja.
(2) Vozač je dužan držati vozilo u kretanju što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s
obzirom na brzinu kretanja vozila, uvjete saobraćaja i stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u
saobraćaju i sebe ne izlaže opasnosti.
(3) Izuzetno od odredbe stava (2) ovog člana, na putu u naselju s kolovozom na kome za saobraćaj vozila u
istom smjeru postoje najmanje dvije obilježene saobraćajne trake za kretanje vozila vozač može koristiti i
saobraćajnu traku koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza ako time ne ometa ostala vozila koja se kreću iza
vozila kojim upravlja
Pa ko je ovdje ometao ostala vozila? Čime? Ako je naglo stao, vjerovatno je zbog pješaka, životinje ili sl. I da je bio u desnoj traci isto bi se desilo. Opet naglašavam, tu je ograničenje 60 i važi za sve trake. Nema brzih i sporih traka.
Ovo govorim kakava je inace situacija na cesti u gradu gdje je vise traka u jednom pravcu.
Ako je ogranicenje i ti vozis preko ogranicenja onda je tu policija i radar da te sankcionisu, a za ostalo tu je clan 39. za onoga ispred koji ometa ucesnike u saobracaju i policija treba da ga sankcionise.
Ovo sam pisao opcenito jer rijetki vozaci su upoznati sa clanom 39. i stalno se desava da je brza krajnja desna traka od lijeve trake. sto po propisu ne smije biti.
Po takvom tumačenju bi onda svi vozili krajnjom desnom trakom i prelazili u srednju samo da bi se prestrojili u lijevu, i to onda kada se žele isključiti sa glavne ceste u lijevu stranu.
Samim tim bi postojanje tri trake bilo besmisleno.
Ometati znači ne voziti presporo, ne zaustavljati vozilo, a ako se baš mora zaustaviti, onda logično skloniti ga što prije iz saobraćaja.
Srednja traka obično bude sporija kada se desi neki udes u bilo kojoj od tri trake i onda vozači jedni druge puštaju da se sklone iz blokirane trake.