Radi se o dijelu broda koji je inace pod vodom. Da bi se brod ovako pozicionirao, odnosno da bi ovaj dio broda izasao iznad vode trebalo je ogromno planiranje, prebacivanje robe, vjerovatno prazan rezervoar za gorivo, a sve to dok je brod svo vrijeme koristen. Prilika da ovo izvedu je vjerovatno bila jako kratka, a dugorocno planiranje neinovno... Neznam cemu se cudite, svome neznanju valjda...
...šta znam ja seljo iz bosne...al eto, po jadranskim lukama viđo ovaj "špic" gornjom površinom iznad vode...kažu mahalaši da je to naka hidrodinamička karbulajzna...
moguce je da su pomakeli gajbe jabuka i pive zbog balansa sto zahtjeva puno vremena ,a onda su ispraznili rezervoar dok je brod bio u pokretu i na kraju najrizicniji dio je bio kad je posada skakala po zadnjem dijelu da se kapetan u kratkom trenutku uslika.
..toni, do bijele linije punog opterećenja ima oko 2.5 metra, šacujući po visini kepa...puni tankovi, puni lageri i 3-4000 hiljade insana otprilike "utuše" brod do te linije...mahalam, al eto, tako mi se čini...
sve reklame koriste uvijek slicne rijeci da ostave sto veci utisak tipa naj,extra i sl.
ovakva fotografija se osim fotomontaze mogla napraviti na xy nacina ,a nijedna kompanija ne baca novac uzalud .
stavi 2 prazna bureta i par dasaka i uslikaces istu pozu na sredini broda. ( imam jednu sa jadrana : toni stoji na vodi :)