I ova Toyota pocela preslikavati....preslikan Chevrolet Cruze. A ovi novi motori tipa 1.3 sa dodatim konjskim snagama su mozda dobri, ali dok ne krenes uz brdo pa ti zafali kubika...pogotovo pri preticanju ;)
@meth objasni im zivota ti malo vise o kubikazi i obrtnom momentu....cuj ovog pita koliko mi je godina pa spominjem preticanja....dduse ima ljudi kojima je nebitno da auto povuce kad treba...takvima se i prodaju ovi lesevi motori....da su dobri ugradjivali bi ih Bmw i Mercedes...i jos o nekoj potrosnji prica...pa vise ce taj mali motor potrositi pod naporom, a o komforu voznje da i ne pricamo kad ti taj mali motor bruji na visokim obrtajima satima na putu...ovaj drugi bi da nabija smjesu...pa ne kupujem auto da se igram inzinjera s motorom ziv bio..
Samo pogledaj palčeve prema gore i prema dole kod mene i tebe na komentarima. Sve će ti biti jasno(nadam se). Drug, živiš u 1992 godini, vremena se su promjenila. Da li si ikada imao/vozio novo auto? Jedan od najpouzadnijih auta na svjetskom tržištu je Toyota. 95% ljudi NE kupuju auto radi obrtnih momenata, konja i kubika. Samo go papak se loži na te stvari. Uzmi moj savjet ako ikada budeš auto kupovao: pouzadnost, potrošnja, komfor. A NE: kubici, konji, obrtni momenti. Nisi na trkama.
Ti palcevi nista ne govore, moze se jednostavno naci i 100 ljudi koji misle isto ko ti....a da ljudi radi konfora kupuju te male motore, i Mercedes bi ih ugradjivao u C, E i druge klase. Ali jok, ljudi ugradjuju od 1.8 pa gore upravo da bi voznja bila konforna bez puno buke rada motora pri visokim obrtajima, i patnje motora pogotovo ako je u auto 3-4 odraslih osoba....nema to nikakve veze sa trkama, ali uzmi provozaj nekog dizela comon raila sa malo vise kubika i obrtnog momenta, sa 110 i vise konja i uporedi ga sa tim motorcicem 1.3 benzincem stotinjak konja, pogotovo u teskom autu...neces pozeljeti sjesti vise u takvo auto...