iskreno mislim da su malo poceli da pretjeruju sa dizanjem cijena :)
yeti je prosli model bio dobro ispod 30 000 osnovni 1.2 dok sada je 30 i nesto
onda i prosla octavia 1.9 elegance je bila oko 32000 dok je sada 35000 i nesto ...
koliko god bilo to dobro auto (i sam imam skodu novu kupljenu) ne mogu da nadjem opravdanje za dizanje cijena. Na samo mojoj je nakon 100k predjenih mijenjano nekoliko plasticnih (unutrasnjih dijelova - kontrola podizaca stakala otkazala, rucica od zmigavca otkazala, plus pocelo da nesto zvoni u prednjoj tabli kad se upali motor) a auto se stvarno cuva i pazi ..
dok na 12 godina starom mercedesu sa preko 500k predjenih sve to normalno funkcionise i nema problema ...
jbg al skoda nije mercedes i mislim da ne bi smjela pokusavat cjenovno da se priblizava premium segmentima nego lagano uz koreance (kia) da drzi dojnji dio cjenovnog ranga koji je nama balkancima koliko toliko dostupan ...
Ma ima veze i gdje kupiš auto ... ja sam svoju octaviju FL kupio u njemackoj i imala je full opremu sve osim kože unutra. Kada je kupljena presla je 100000 što nije puno predjeno za njihovo podneblje, i kada sam je uvez'o odvedem je na servis kod zastupnika skode ... kaze meni momak rijetki su kod nas ovakvi motori a motor je 1.9 TDI PD znaci standardni. Uglavnom kod nas se prodaje motor 2.0 TDI comon rail sa 105 KS kojeg nigdje nema. Tako da pitanje sta nama salju za Bosnu i kakav pregled mora auto proci i standarde zadovoljiti za nasu prodaju.
prijatelju mislim da griješiš, jer nove skode su pune i nove opreme ujedno i skuplje predhodne skode nisu imale neku opremu sada pogledaj sta sve nude mora biti i skuplja pa po cemu je golf 7 sa dobrom opremom 50 hiljada i svi se lijepe na njega kad je nova octavia sa full opremom jeftinija bolja sigurno jer vise dobijes za manje pare oprema koja je ugradjena u auto je skoro pa ista kao u glofu 7 to je tako od sad a prije nije bilo pogledajte malo iz drugih uglova i shvaticete