Pet sinova i niko neće osvetiti oca. To je zato što smo obične ovce za klanje.
Tako će nam i biti, a i takvi ćemo biti, sve dok provodimo vrijeme u kafanama, a ne u džamijama.
126. Ako hoćete da na nepravdu uzvratite, onda učinite to samo u onolikoj mjeri koliko vam je učinjeno; a ako otrpite, to je, doista, bolje za strpljive.
127. Strpljiv budi! ali, strpljiv ćeš biti samo uz Allahovu pomoć. I ne tuguj za njima, i neka ti nije teško zbog spletkarenja njihova.
128. Allah je zaista na strani onih koji se Allaha boje i grijeha klone i koji dobra djela čine.
eh eto dragi Tuzlak, 128. ajet ti je uslov za prethodna dva ajeta.
onaj insan, koji se Allaha boji, ne ide u kafanu, nit pije, nit se svadja sa ljudima .... vec bira dobro drustvo i istomisljenike kao prijatelje.
ponovo pitanje za tebe (posto vidim da mi unlike pucas):
po kojem zakonu bi osveta bila legitimna? naucili smo da Allahov s.w.a. zakon ne odobrava.
Bog je rekao!!!!!OSVETA JE MOJA!!!! o cemu vi raspravljate kao divljaci iz srednjeg veka!!! dajte jos BESU i da bude sve u Fullu,senad ima pravo bolje ici u neki verski objekat nego u kafanu!!! moje vidjenje ovog slucaja,u pitanju je cisto razbojnistvo sa elementima predizborne propagande!!!!!
Pročitao si već taj ajet, da je odmazda dozvoljen...
126. Ako hoćete da na nepravdu uzvratite, onda učinite to samo u onolikoj mjeri koliko vam je učinjeno; a ako otrpite, to je, doista, bolje za strpljive.
Rekao je Allahov Poslanik, s.a.v.s.: ‘Nije dozvoljeno ubiti muslimana koji govori La ilahe illahllah i svjedoči da sam ja Allahov Poslanik, izuzev u jednom od tri slučaja: kad kao oženjen učini blud, kad ubije drugog muslimana i kada napusti svoju vjeru i zajednicu (džemat)’“
Ovdje Resul s.a.w.s. kaže da nije dozvoljeno ubiti MUSLIMANA osim kada nekoga ubije i druga dva slučaja, a šta je sa onim koji NIJE MUSLIMAN a ubije muslimana?
„Ne ubijajte onog koga je Allah zabranio ubiti, osim kada to pravda zahtijeva“ (El-En’am: 151).
Zašto odmazda?
Ako se to prepusti bez odmazde onda će članovi familije ubijenog bez granica navaliti na ubicu i osvetiti se više nego što treba, pa će se raširiti neprijateljstvo i razdor i tu vatru teško je posije toga ugasiti. Zato je islam propisao odmazdu i pogubljenje ubice koja se naziva krvnom osvetom (el-kud) ili odmazdom (el-kisas). Allah, dž.š., kaže: „O vjernici! Propisuje vam se odmazda za ubijene“ (El-Bekare: 178).
Ne smije se poništiti kazna za ubistvo
Oni koji zagovaraju aboliciju i pomilovanje ubice suprotstavljaju se Allahovoj vjeri, jer je u islamu odmazda obavezna: „O vjernici! Propisuje vam se odmazda za ubijene“ (El-Bekare: 178), isto kao što je obavezan i post: „O vjernici! Propisuje vam se post“ (El-Bekare: 183). U oba slučaja obaveznost je podjednaka. Stoga poziv na poništavanje pogubljenja je izlazak iz Allahove vjere i osporavanje zakona koji je propisan. To je očito i javno suprotstavljanje Allahu i Njegovom Poslaniku.
Čudim se tim ljudima, kako se mogu sažaljevati na ubicu a da ne budu sažaljivi na ubijenog i njegovu porodicu?! Ono što će iščupati zločinački instinkt i dokrajčiti ga jete kažnjavanje zločinca i njegovo sputavanje kako nešto slično ne bi opet počinio, i kako ne bi drugi to uvidjevši njega počinili. To je islam. „U odmazdi vam je – opstanak, o razumom obdareni, da biste se ubijanja okanili!“ (El-Bekare: 179).
A ti ako istinu govoriš, šerijatske dokaze mi donesi.
tuzlak,
mjesas dva pojma. kaznu i osvetu!
vadis ajete i hadise iz konteksta i mlataras opasnim poluznanjem.
nije tvoje da sudis, nit je moje da sudim.
o zrtvi premalo znamo, da bi je mogli svrstavati u muslimane ili ne i s time legitimirati osvetu.
taj cetnik kaznjen mora biti, jer je ubio covjeka. kapak!
a Allah s.w.a. neka ga kazni najpravednijom kaznom na sudnjem danu.
a sto ti momcino je odes u Bg, roknes cecu i djecu joj za sve zlocine sto je njen zlobnik po Bosni ucinio?? Ima ih na hiljade hodaju po svijetu slobodni a ubijali su djecu ko pilad,, i danas opet niko nista,, cak ni oni sto su svoje najmilije izgubili
Ne bavi se kelamom Allah ti se smilovao! Zbog kelama (filozofiranja) mnogi su islamski učenjaci ušli u kufr i širk!
Baratam hadisima onako kako sam dobio idžtihad pri završetku fakulteta za šerijat u Medini!