Lejletu-r-regaib nije uopšte od islama i to je laž na Allaha, Njegovog Poslanika i Njegovu vjeru!
Oni koji imaju dokaze suprtono ovome neka iznesu, manite se emocija. Naša vjera nije zasnovana na lažima i novotarijama u vjeri!
smradu jedan a hoces rec da su druge vjere lazne?eto koji si ti smrad i kvazivjernik.pa i sam kuran govori muslimanima da postuju i druge vjere.a ti izgleda sprovodis neki svoj islam na mrznji prema drugim.
Kur'an kaže: Allah vam ne zabranjuje da činite dobro i da budete pravedni prema onima koji ne ratuju protiv vas zbog vjere i koji vas iz zavičaja vašeg ne izgone – Allah zaista voli one koji supravični... (Kur'an, sura: El-Mumtehane, ajet 8.)
cuj gdje pise hahahahah eto sto si ti musliman ,pa veze ti nemas o vjeri smradu jedan.uzimas od islama samo ono sto tvojoj bolesnoj glavi odgovara a ono sto ne se pravis budala
vidi lijepog hadisa:
„Pazite! Ko god je okrutan i nepravedan prema nemuslimanskoj manjini, ili zloupotrebljava njihova prava, ili ih optereti nametima koji oni ne mogu podnijeti, ili uzme nešto od njih suprotno njihovoj volji, ja (Poslanik Muhammed) ja ću se žaliti protiv te osobe na Sudnjem danu“ (Abu Dawud)
Lejletur-regaib je noć prvog petka u mjesecu Redžepu, a po našem računanju to je četvrtak navečer. U islamskim izvorima ne postoji nijedan vjerodostojan hadis ili bilo kakva predaja o odabranosti ove noći, a sve teorije i tvrdnje o ovoj noći potječu iz šiitskih bajki i žalopojki. Dakle, o vrijednosti ove noći ashabi nisu ništa prenijeli od Poslanika, s.a.v.s. Za ovu noć je vezana novotarija namaza lejletur-regaib, ili kako bi se moglo prevesti ''noć želja''. Toj noći prethodi post četvrtka..
Prvi put u historiji obilježavanje ove noći se pojavilo u Bejtul-Makdisu 480. h.g. Ne postoji predaja koja govori o tome da je Poslanik, s.a.v.s., ili ashabi, ili bilo ko od prvih generacija, obilježavao na bilo koji način ili pridavao pažnju ovoj noći, što naravno ukazuje da se radi o novotariji i izmišljenoj noći.
Imam Nevevi, rhm., u Fetvama, 3/548, kaže: ''Ono o čemu se govori u ovoj noći jeste salatur-regaib koji se sastoji od dvanaest rekata između akšama i jacije prvog petka u redžebu, dok isti ovaj namaz u polovini mjeseca ša'bana ima stotinu rekata. Oba ova namaza su loša, pokuđena i odvratna novotarija. Nijedan hadis (koji govori o ovoj noći) u Ihjau ulumi d-din, niti u bilo kojem drugom izvoru, nije validan. ''
Također Nevevi u komentaru Muslimove zbirke kaže: ''Allah ubio onoga ko je podmetnuo i izmislio ovaj namaz, jer je novotarija i to ona koja vodi u zabludu i neznanje, a istovremeno sadrži mnoga zla. Veliki broj učenjaka napisao je mnogobrojna djela aludirajući na odvratnost ove novotarije.''
Imam Ibnul-Abidin u Hašije, 2/26, kaže: ''U djelu Bahr se navodi: 'Ovdje se može zaključiti da je pokuđeno klanjati salatur-regaib, koji se obavlja u noći prvog petka u redžebu, te da je to novotarija.'''
Ibn Hadžer el-Hajtemi bio je upitan o obavljanju salatur-regaiba u džematu ili pojedinačno, pa je rekao: ''Što se tiče salatur-regaiba poznatog po klanjanju u polovini mjeseca ša'bana, može se reći da je to loša, ružna i pokuđena novotarija. Hadisi koji se navode u vezi s tom noći su podmetnuti i pokuđeno je klanjati i obilježavati je u džematu ili samostalno.'' Fetava fikhije kubra, 1/216.
Šejhul-islam Ibn Tejmijje, rhm., bio je upitan o ovoj noći i namazu pa je rekao:''Ovaj namaz nije obavljao Poslanik, s.a.v.s., ni bilo ko od ashaba ili tabiina, ili priznatih islamskih učenjaka, niti je Poslanik, s.a.v.s., podsticao na obilježavanje ove noći ibadetom, a također niko od prethodnika nije spominjao bilo kakvu vrijednost u ovoj noći. Hadis koji se citira u vezi sa odabranosti ove noći je podmetnut i lažan, po konsenzusu muhadissa.'' Fetava kubra, 2/262.
U Enciklopediji fikha, 22/262, stoji: ''Hanefije i šafije smtraju lošom novotarijom salatur-regaib obavljen na određeni način i sa određenim broj rekata u noći prvog petka u redžebu ili polovinom ša'bana.'' Allah najbolje zna.
Pazite! Ko god je okrutan i nepravedan prema nemuslimanskoj manjini, ili zloupotrebljava njihova prava, ili ih optereti nametima koji oni ne mogu podnijeti, ili uzme nešto od njih suprotno njihovoj volji, ja (Poslanik Muhammed) ja ću se žaliti protiv te osobe na Sudnjem danu“ (Abu Dawud)
kvazituzlak negine ti pakao
"gic gic...dodi ovamo da ti ga uvalim u tu masnu supcinu''
Da se zna, ovo ja nisam napisao. Moraš biti toliki debil da pišeš ovakve prostote i da praviš profil sličan mome :) Hem nisam nepismen kao ovaj prostak ''Tuzlak'', hem ne koristim se takvim vokabularom, hem u pisanju koristim Č,Ć, Dž, Đ, Š, Ž, zareze, tačke itd..