"Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi."
(Biblija, Knjiga Izlaska, 20:4-5)
...još nisam dobio odgovor kako se stvorio svevišnji? ...zapelo je na paradoksu da je "ništa" (iz čega se svevišnji stvorio) imalo "volju" (da se stvori)...
Zapelo je u tvojoj glavi jer Boga porediš sa ljudima i stvorenjima, gledaš Ga kao zbir atoma i molekula, On postoji ali nije materija i nije ono ništa, On je stvorio vrijeme, "nije rodio i rođen nije, i niko mu ravan nije"(Kur'an) , On je "Gospodar svjetova" (Kur'an), sad ćeš ti pitat kojih svjetova kad ima samo ovaj i da ne vidiš druge, pa ne vidimo ni razum ali niko ne spori da razum postoji.
Zanimljivo je kad se s tobom argumentovano razgovara ti na kraju kad ne možeš više da iznosiš logičke argumente jer se često na to pozivaš, odmah pokrećeš drugu temu ili je vraćaš na početak, predstavljajući to kao neki začaran krug gdje nema odgovora. Kao prvo mene kao čovjeka ali i muslimana nije stid priznati da ne znam sve, ustvari ne znam mnogo, "On znanjem Svojim obuhvaća sve.", "a oni znanjem ne mogu Njega obuhvatiti.", "On daruje znanje onome kome On hoće, a onaj kome je znanje darovano – darovan je blagom neizmjernim. A shvatiti mogu samo oni koji su razumom obdareni." (Kur'an)
...munara...jbg, logika je zadnja linija razuma...ako "on" i jeste i nije, i rodio nije i rođen nije, onda šta je?...neegzistirajuća egzistencija, nestvoreni stvaraoc...vraga mu, svevišnji je onda paradoks sam po sebi? ...mislim, neparadoksalni paradoks...i opet, odakle tom i takvom volja i moć stvaranja, kad je nepostojeće postojanje...jbg, munara, nije ovo kontra tvoje vjere, nego uopšte o božanskom, ali sve vrvi od kontradikcija...
Ne, nego ti bi uporno da vidiš Boga, da otkineš koji komad, analiziraš sastav, kakav je od čega je, kako je nastao, koje je boje...
On jeste, dakle "On je živi i vječni", "nije rođen niti je rodio"(Kur'an). Tvoje i moje poimanje materije i ničega nije isto, tvoje i moje poimanje vremena nije isto, tvoje i moje poimanje svijeta(dunjaluka) nije isto.
Za tvoj razum postoji koliko hoćeš dokaza na Zemlji i u Svemiru i u živim bićima i u mrtvoj prirodi da Bog postoji, ali ako hoćeš svojim razumom da obuhvatiš Boga, to ne možeš jer i ja i ti znamo da razum ima granicu, a i sam Bog kaže da je to nemoguće:
"On znanjem Svojim obuhvaća sve.", "a oni znanjem ne mogu Njega obuhvatiti." (Kur'an)
@Urin
Da postoji više od ovog svijeta primjer ti je i san kojeg naučnici ne mogu u potpunosti objasniti, reci ti meni google naučniče kako to da ja sanjam nešto pa se to za 10 dana dogodi isto onako kako sam sanjao, i kojim to očima gledamo u snu, i kojim to ušima slušamo u snu?
Ne kaže Kur'an samo da postoji više svjetova, i teoretičari fizike smatraju da postoje paralelni svjetovi, naravno sve je to u domenu teorije ali te naučnike niko ne smatra ludim.