Meni je jako zao, sto je Bihacka regija i za vrijeme Juge a i dan danas jako "izolovana" i samim tim jako nezanimljiva bilo kojem investitoru.
USK mora pod hitno predloziti Vladi FBiH izgradnju brze ceste Velika Kladusa - Bihac - Bos. Petrovac - Travnik - Sarajevo.
Na pocetku bi brza cesta sa pojednom trakom u svakom smjeru (kao nekada Sarajevo - Zenica - Simin Han) bila sasvim dovoljna, a Bihac Sarajevu i srednjoj Bosni bio blizi 2 h.
Prije iz Sarajeva u Ljubljanu, nego u Krajinu.
Medjutim, Vlada USK nije do dana danasnjeg predlozila izgradnju ovog putnog koridora.
Kad ides za Krajinu, covjeku bas dodje zlo od duzine puta, a kroz RS kad prodjes, treba covjeku odma kocka secera da dodje sebi od nekvalitetne ceste iza Jajca do Kljuca.
@nino.belov.509
Ocito si mlad, neupucen i na kraju GLUP.
Za razliku od Republike Sumske, Federacija BiH ima SVICARSKE CESTE i duplo duzi autoput.
Osim toga, sve magistralne ceste u Federaciji BiH su sanirane i prosirene.
Pogotov isticem ceste:
- Sarajevo - Mostar - Doljani
- Sarajevo - Tuzla - Orasje (grade se novi tuneli preko Karaule)
- pocetak izgradnje brze ceste Lasva - Travnik za par mjeseci
- Zenica - Doboj jug
- Bihac - Izacic
- Mostar - Posusje
- pocetak izgradnje ceste Neum - Capljina
Ove godine Federacija BiH u mjesecu septembru ce imati 102 km izgradjenog autoputa.
Na proljece krece izgradnja dionica Pocitelj - Medjugorje, Zenicke obilaznice te Tarcin - Konjic cime ce FBiH dobiti jos oko 50 km novog autoputa.
Federacija BiH je u krajnjim pregovorima o pocetku izgradnje autoputa Tuzla - Orasje. Eksproprijacija zemljista pocinje jos ove godine.
Osim toga, Kanton Sarajevo samo ove godine ulaze blizu 80.000.000 KM u izgradnju modenrih cesta kroz drzavnu metropolu.
Sto se tice USK. Nije kriva Vlada u Sarajevu, nego Vlada USK u Bihacu koja nikada nije zatrazila izgradnju brze ceste kroz USK niti je predlozila izgradnju neke druge ceste.
I na kraju: Kad je u Republici Srpskoj zadnji put otvorena nova cesta?
Koliko novih cesta je dobio grad Banja Luka?
Da te potsjetim: u Sarajevu je ove godine izgradjeno:
- Sarajevska obilaznica, ukupna cijena 200.000.000 KM
- zapadni prilaz Sarajevu: Tarcin - Vlakovo u duzini od 20 km i najmoderniji je autoput na Balkanu koji ce za 7 sedmica biti pusten u rad, ukupna cijena: blizu 800.000.000 KM
- Stupska petlja, cijena: 20.000.000 KM
- Zagrebacka ulica / juzna longitudinala: 20.000.000 KM
- preciscivac butile: 60.000.000 KM (ovim Sarajevo dobija najmoderniji preciscivac otpadnih voda na cijelom Balkanu)
- obnova i sanacija prko 300 ulica na teritoriji Sarajeva
- obnova terminala 1 na aerodromu Sarajevo
- u 2015. godini pocinje igradnja prve transverzale u Sarajevu na potezu: Marin Dvor - Bare za oko 50.000.000 KM
A Republika Sumska??? hahaha