Odlicno bi bilo za Tuzlu da se otvori baza Wizz-a, Ali meni je van zdrave pameti da Tuzlanski Kanton i dalje FINANSIRA letove, to jeste: Wizz ne placa takse!
Bolje bi Vladi TK bilo da te pare preusmjeri porodiljama te djacima roditelja koji nisu imovinsko jaki, nego da stotinama hiljada maraka finansira letove dijaspore, koja vecinski koristi ove letove.
Za Bosnu je tipicno da su svi na budzetu i da se narod finansira kreditima kod MMF-a.
Ali moji dragi Bosanci, ko ce taj kredit vracati?
Mora se poceti od necega, ulagat ce jos dvije godine a onda krenuti i samoodrzivi projekat dovodjenjem drugih aviokompanija od kojih ce naplacivati takse. Sta sad, treba ukinuti letove i da aerodrom zjapi prazan?
Mora se poceti od necega, ulagat ce jos dvije godine a onda krenuti i samoodrzivi projekat dovodjenjem drugih aviokompanija od kojih ce naplacivati takse. Sta sad, treba ukinuti letove i da aerodrom zjapi prazan?
Damire iskuliraj, sta tebe boli qrc sta TK finansira ili ne, imate svoj kanton i svoj aerodrom pa se tamo igrajte taksama koliko hocete. Uporno pricas iste pizdarije "hmmm bolje bi bilo porodilje, djeca, za Bosnu je tipicno da su svi na budzetu i da se narod finansira kreditima kod MMF-a", pa ne mozemo mi ovdje taksama poderati ljude koji su se udostojili slijetati na poluraspadnuti dojucerasnji JNA aerodrom gdje se covjek nema ni vode napiti ako ozedni, cilj je privuci strance a ne otjerati ih. Ovo je u funkciji pokretanja privrednih potencijala TK i stalnih redovnih putnickih letova, ako i samo ako se linije uspiju razviti, ustaliti i ostvarivati profit onda se moze pricati o taksama, kad se to malo pokrene i zazivi, a do tada nista. Taj aerodrom na Dubravama je jadan i bijedan, prazan skup, ko god dodje dobro je dosao samo neka se nesto pokrene, jebla te vise ta mutava taksa kojom tusis mjesecima i te porodilje koje zastupas ko da si ih licno napumpao.
@atheos 5+ za komentar, sigurno znaš onu staru "Zbogom Bosno, odoh u Sarajevo". Mnogo što šta je kroz to kazano. Ljudi u Sarajevu se još ne otriježnjuju od privilegija glavnog grada, privilegija da su tu univerzitetski centri, najveće bolnice, institucije, ambasade... Sve je ovdje "taxa", pa i šetnja na Vrelu Bosne....A s druge strane NIŠTA se ne radi na iskorišćavanju prirodnih znamenitosti u i oko Sarajeva... Pa čuveni istorijski spomenici, žičara, Stojčevac, Jajce kasarna, Bijela tabija, čuvene tekije, Zmajevac, Dariva, Benbaša,,,, zaraslo je sve u travu... Zemaljski muzej od "nultog" kulturno-istorijskog značaja je godinama zatvoren jer je ponestalo gotovine iz budžeta.... Apsurd je da pored takvih znamenitosti Sarajevo sebe vidi samo u promociji "ćevapa i lepinje" i ništa više... čast pojedincima ali Sarajevo samo sebe guši a što je još gore guše i druge, najradije bi zatvorili i čuvenu kardiohirurgiju u Tuzli.... Sarajevo mora malo da mjenja sebe, zbog sebe i svojih građana....
cccc..pa svaki taj let dijaspore je u prosjeku 1000KM potrosenih u BIH koje se upumpavaju u privredu. Svaki taj dijasporac, ili uzme negdje rent-a-car ili popravlja kucu, ili kupi nekretninu, ili plati hotel, ode na skijanje...i sad im treba namete navalit a ljudi (Wizz) hoce HUB tj regionalno cvoriste da naprave. Svako nocenje aviona ce se placati, koliko samo ce goriva nasuti koje cemo im prodati (s tim idu akcize...). Koliko samo radnih mjesta, taksi voznji putnicima, posla za ostale prevoznike, hotelskih nocenja, posla rent-a-car firmama,.....umjesto naknade porodiljama...Tuzla gazi velikim koracima naprijed i svaka cast. Putnici su najvazniji. A ovi u Sarajevu polako idu tamo gdje trebaju, iza resetaka.
E ovo o ren-a-caru je bas cirkus.
A koji to dijasporac iz BiH uzima rent-a-car molim te?
Samo se bez veze prosipas.
@atheos
Aerodrom je u vlasnistvu Tuzlanskog Kantona. Zasto je aeordrom tako zapusten?
Nedo Bog da je u vlasnistvu Federacije, odma bi bila "zavjera": "Sarajevo brani ovo, brani ono..:".
Kad ce Tuzlaci shvatiti, da je njihova Vlast unistila kako kanton, tako i ekonomiju?
Firme u TK su propale radi lose privatizacije pod vodstvom Vlade TK-a!!!
Jedina firma koja funckionise je upravo Elektroprivreda, to jeste TE Tuzla i rudnici, a koji su pod upravom Federacije.
Hvala Bogu, pa majmuni u EPBiH nisu dosli na ideju da prodaju kompaniju. Pitao bi vas onda, sta bi ostalo od Tuzle kroz racionalizaciju sektora EPBiH.
A ako si upucen:
http://www.playtravel.rs/vesti/zanimljivosti/625-wizz-air-smanjuje-broj-letova.html
Wizz Air je samo kompanija koja muze gradjane jedne zemlje.
U Beogradu im je skupo plaitit 16€ takse, koju ne placaju oni, nego putnici, ali o tom po tom.
I jos nesto: SRAMOTA JE DA STALNO MISLITE DA VAS SARAJLIJE NE VOLE U TUZLI ILI SLICNO.
Ne zive u Sarajevu samo ljudi, koji misle da su Tuzlaci "seljaci".
Damire sine, zna se koja vlast u TK je bila odgovorna za privatizaciju i koje firme su stradale, firme poput Dite, Polihema i Siporexa i stranke poput SDA i SBiH, ali za aerodrom nisu krivi JER OVO NIKAD NIJE BIO CIVILNI PUTNICKI AERODROM NEGO VOJNA BAZA, eto jel' se sad malo bolje vidi kad uvecam slova? Ameri su bili tu do 2007. a prije njih zna se ko, i sad se aerodrom pokusava ucrtati na putnicku kartu Evrope a to nije nimalo lako. Uopste nije u Tuzli nego je u opstini Zivinice, infrastruktura na njemu i do njega je nikakva, trebamo ga pokloniti (dakle ne iznajmiti nego pokloniti) strancima na 5-10 godina pa nek' rade od njega sta znaju i umiju, a ti crvas sto se ne placaju takse. I dobro si priznao da EPBiH zivi od TK, bar toliko vidis. A sto se Sarajlija tice, ne samo da ne vole Tuzlake nego ne vole ni bilo koga drugog, ali to ovdje nije tema niti je koga briga da li vi nekoga volite ili ne.
Isto je i mene briga da li vi volite Sarajevo ili ne.
Ne vole ni Hrvati Zagreb, niti Srbijanci Beograd, niti Svabe Minhen, niti Austrijanci Bec, pa gradjane spomenuti gradova zaboli ko ih voli a ko ne.
Ne zaboravi; glavni kupac elektricne energije iz TE Tuzla je Kanton Sarajevo i Ze-Do Kanton.
Jedino sto Kanton Tuzla danas ima je to. Najveci prihod opcine Tuzla je od TE Tuzla!
Pogledaj prihodno-rashodne liste opcine Tuzla.