Hajd me onda informisi...jel lete wizzair,transavia,easyjet,ryanair(ako si cuo za ove aviokompanije).....sa kojima mozes obici cijelu evropu za -+500€..stim sto za ovaj novac sa croatiaairlines mozes otici npr. do Berlina u jednom pravcu..mislim da neko drzi monopol i ne dozvoljava ovim avio prevoznicima da budu legalna konkurencija dr.kompanijama
NISKOBUDžETNE AVIO KOMPANIJE KOJE TRENUTNO LETE ZA SARAJEVO SU,Germanwings,Pegasus.DA TE UPOZNAM DA AERODROM SARAJEVO NE ODLUČUJE KOJA ĆE AVIO KOMPANIJA DA LETI ZA SARAJEVO, TO ZAVISI ISKLJUČIVO DO AVIOKOMPANIJE DALI SE TOJ AVIO KOMPANIJI ISPLATI DA LETI RECIMO PREMA SARAJEVU ILI NEKOJ DRUGOJ DESTINACIJI.OČIGLEDNO DA SI JAKO SLABO INFORMISAN ILI NIKAKO O PRAVILIMA CIVILNOG ZRAČNOG SAOBRAĆAJA.AERODROMI ŠIROM SVIJETA SAMO PRUŽAJU USLUGE I ONI NE ODLUČUJU KOJA ĆE KOMPANIJA DA SLEĆE A KOJA NE,DA BI NEKA AVIO KOMPANIJA SLETALA NA ODREĐENI AERODROM U RECIMO BIH PRVO MORA DA DOBIJE DOZVOLU OD DIREKICJE CIVILNE AVIJACIJE.DA SKRATIM AERODROM SARAJEVO POSJEDUJE NAJMODERNIJU NAVIGACIJSKU OPREMU I STRUČNO OSOBLJE I OPREMU ZA PRIHVAT I OTPREMU PRTLJAGA I CARGA ZA BILO KOJI TIP AVIONA.SVAKOM AERODROMU JE U CILJU DA IMA ŠTO VIŠE LETOVA.AERODROMU SARAJEVO ISPUNJAVA SVE MEĐUNARODNE PROPISE TAKO DA MOŽE ZADOVOLJITI I NAJZAHTJEVNIJE AVIO KOMPANIJE SVIJETA.POZZZZ
Mislim da je problem u taksama sarajevskog aerodroma..normalno da nece postici dogovor sa tim kompanijama kad su im takse skuplje nego karte pojedinih navedenih aviokompanija...kako se isplati tuzlanskom i mostarskom aerodromu tako bi trebalo i sarajevskom ali to nedopusta direkcija aerodroma iz njima poznatih razloga a to je mislim sto dobiju neke sitne pare od npr.germanwings-a da bi samo oni imali pravo da ubiru lovu...sve jedno...mi imamo samo linije po tvom iz par njemackih gradova..gdje je ostala evropa??wizzair leti iz dortmunda za tuzlu i isplati im se a za sarajevo ne??? Cudno
nije to do uprave već do vlasnika firme.TJ VLADE FEDERACIJE.kada je riječ o aerodromskim taksama. Taksa je 18 eura, ali postoje i putničke takse, koje je uvela Vlada FBiH 2005. godine, i to za razvoj avionskog prometa u FBiH.taksa security airlines. To naplaćuju sve aviokompanije. S tim da je kod low kost letova ta cijena mnogo niža.pa onda ove niskotarifne kompanije sleću na manje aerodrome poput TUZLE MOSTARA BANJA LUKE gdej njhovi vlasnici odlučuju o cijeni aerodromskih taksi.