@Kraftwerk hahaha de ba ne valjaj gluposti, čuj da neko ima prednost mimo semafora na glavnoj ulici u gradu.. Frajer krenuo pretrčavati na crvenom za pješake, taksista vozio baš toliko da nije mogao da se zaustavi, a kočio je dobrih 5 metara sa maksimalnim kočenjem. Rekao bih da nije vozio više od 70 km/h, al' eto jbg..
ne kazem konkretno za ovaj slucaj. mozda je lik vozio po cesti, normalno, a pjesak izletio. ali ovo gore sto sam napisao je ponasanje velike vecine taxista i to zna ko god voza po Sarajevu.
Joj frajera.. Znaš li razliku između pretrčavanja i spuštanja stopala na cestu.? Frajer pretrčavao, a ne spuštao nogu na cestu.. Kako da mu neko da prednost u punoj brzini civilizovani građane?
Ah pa što ne reče odma' da si dijasporac, da ne trošim vrijeme na tebe. Takvi su mi najslađi..
Tebi ako je vukojebina, meni je najljepši grad na svijetu i vozdra.
@kraftwerk
de bogati ne seri kvake
nikad neces vidjeti svabu ili austrijanca da na crveno na semaforu za pjesake krene prelaziti cestu.
a ako i vidis nekoga da prelazi cestu, odmah po prelasku ceste ga ceka policija da mu naplati kaznu za nepropisan prelazak ceste.
zadnja misao koja prodje kroz glavu svabi i austrijancu kad ih udari auto a oni prelazili na zelenom je:
ja nisam kriv (naplaticu stetu)
dvije stvari u ovom slucaju upadaju u oci:
1. godiste 1933 pjesaka- 99,9% takvih ljudi se uopste ne obazire na svjetlo na semaforu, ali bas nikako, i njima kroz glavu ide samo jedna misao: ko ga jbe, ne smije me udarit.
2. taxista, koji je automatski po definiciji kriv, jer cesto prolaze na zuto/crveno i ne vode bas racuna o ostalim ucesnicima u saobracaju.
ako je pjesak prelazio na crveno: ko ga jbe, nek prelazi opet
ako je taksista prosao na crveno: ko ga jbe, nek prelazi opet
samo se mani prica kako je to u drugim zemljama i slicnih preseravanja,
i tamo ginu pjesaci
@kraftwerk
vokabular spram zasluga
nikad u minhenu neces vidjeti pjesaka da pretrcava ulicu tipa ulice kod predsjednistva.
i vozaci koji vide takvu osobu pomisle da se radi o budali, a o nekoj prekrsajnoj odgovornosti vozaca u tom slucaju nema ni govora.
zna se gdje se prelazi cesta, zato smo izmislili pravila , da se razlikujemo od stoke.
bilo pjeske ili za volanom.
niti jednom vozacu na ovom svijetu nije stalo da ima "bliski susret" sa pjesakom, pod bilo kakvim okolnostima, bilo da je pjesak u pravu ili vozac,
1000% sam siguran da niti jedan vozac ni u kom slucaju ne bi volio da ima bliski susret sa pjesakom.
ali kad se vec to desi, i dodje do takve situacije, odmah se hvatamo "pravila".
ko je presao na crveno i slicno, jer nas to tereti/oslobadja krivice.
ja sam udario pjesaka, djevojku, koja je zgrozena cijenom cipela u izlogu izasla na cestu bez da se uvjeri u sigurnost.
3,7 metara trag kocenja, ne toliko jak udarac, koliko posljedice pada s haube te udarac glavom u trotoar.
...
srecom pa bez nekih tezih posljedica.
par puta bio djevojci u posjetu u bolnici, izvinjavala se sto je "natrcala" na auto,
najradije bih je izmlatio, ono vaspitno, po guzici,
al ne ide.
(ovo za cipele mi je ona rekla, da se sokirala cijenama i da je bez razmisljanja posla da predje na drugu stranu, bez gledanja...)
ja u pravu, prekrsajno neodgovoran, na upit istraznog sudije da uvede ostecenja vozila, da bih kasnije mogao nadoknaditi stetu, odgovorio mu: ma jbi se i ti i steta, kad je djevojka dobro.