"Trenutno poslove revizora obavlja oko 90 uposlenika GRAS-a, a Vatrić nam je rekao da će biti potrebno smanjiti broj revizora. "
Smanjite birokratiju uhljupi, a ne broj revizora. Ovo je žalostan način kako žele da unaprijede firmu, koja pati zbog ogromnog broja uhljebica na državni budžet.
Jutros gledam na stanici revizor mlad momak, ašćare tek počeo raditi. Pa jeste li normalni firma propada primate novi kadar, jel to nema među postojećih 2000 zaposlenih 100 ljudi da znaju i umiju pogledati da li je karta poništena ili ne?
Zato što su ti u kancelarijama, stranački podobni. Đe će ono na ulicu, daj molim te. Imaš i one što ne dolaze nikako na posao, ali ipak su prijavljeni.
Smanjiti I birokratiju a I broj revizora. Na pocetnim stanicama nema potrebe da stoje. Ima sofer, svakako otvaraju samo prednja. Koliko u satu ima vozila...toliko I revizora...a 90 vozila nema u jednom satu
Žalosno je da mi ovdje o tome raspravljamo isto kao da je GRAS jedini javni gradski prijevoznik na svijetu. Zna se kako se ovaj posao vodi, samo ne znaju oni koji vode tu nesretnu firmu.
Zasto komercijala radi kako treba (i grasova i centrotrans)? Otvori prednja vrata, das pare pa udjes, a isto kosta ko tramvaj. Nema zajebancije.
Nasa gamad naucila da ide dzabale a ne razmisljaju o tom kako je npr u zagrebu karta preko 12 kuna. Studentska il srednjoskolska mjesecna karta (vjerovatno je slicno i za penzionere) ima sasvim realnu cijenu - 16KM u mjesecu, i mozes je koristit koliko god puta u danu, a opet se bune svi. Ko ima poso tamo mu obezbijede kartu (nije svugdje al ima). Pravi problem je onom bez posla, a koji ipak zeli prevoz. U tom slucaju ako hoces dzabale ima kupit biciklo i ides kolko hoces s njim. I nas narod razmislja sebicno, istina je da i gras pravi probleme, al nismo ni mi nesto bolji. Ajmo se urazumit.