Bili ste lider dok su prolazila auta od 2 tone s motorom od 3l i 100ks,tad se pricalo kako je mecka udobna i moze da predje 1 000 000 km.
Danas su druga vremena i No 3 ste iza BMW-a i Audija.
Bravo druze,(napokon jedan koji je realan) nisi to mogo nikako bolje i istinitije reci,jednosavno SUROVA REALA....Dok je Titin rezim dizo popularnost mercu jer je najveci sin obozavo merca,tako su i titine ovce morale obozavati merca,dok je bmw-u kao najvecem konkurentu nabijao sto veci porez da bi mu smanjio prodaju,ali ljudi su prepoznali kvalitet i nisu slucajno NO 1 in premium segment duzi niz godina.....A ovim mercovashi nek se tjese u onim starinskim izrekama "sve hvali u mecku se uvali" ili "bog na nebu merc na zemlji" ili moze jedna novokomponovana istinita izreka iako manje popularna kod mercovasha jer istina vecinu boli i ljudi vise vole OHRABRUJUCU LAZ nego SUROVU ISTINU "mercedes treci iza drugoplasiranog audija i naraFno prvog nedostiznog BMW-a"
I svi su redom govorili i dan danas govore da bmw puno trosi,tj dosli su do tog zakljucka poredjenjem merca i bmw-a,stim da je merc tokom 80-ih i 90-ih od 100 auta imo dizel motor u njih 80-85,od 54 do cak 90 KS,dok je ko bmw situacija bila suprotna,od 100 auta 70 benzinaca i 30 dizelasa,stim da je svaki drugi benzinac imo 150-200 KS pa i vise,,,,,pa su tako ljudi poredili dizela od 74 KS kod 190-ke i 325i od 170 KS kod kockice,,,veoma veoma fer poredjenje,,,,,,,,Mislim da je dovoljno samo pogledati "International ENGINE of the YEAR AWARDS"..bmw ima neka 63 priznanja nasuprot 5 VELIKIH najvecih mercovih priznanja,,,,,VW AUDI PORSCHE 11
Kao prvo Audi i BMW nece nikad dostici broj modela kao sto ima Mercedes i toliko mogucnosti na svakom od njih. Osim toga, Mercedes proizvodi Maybacha koje je danas najluksuznije auto na svijetu. Npr. jedan Maybach Exelero kosta 8 miliona dolara :) Walter Wolf je imao prvu S klasu koja je, jos tad, imala elektronske podizace prozora. A tad BMW i Audi razmisljali kako da proizvedu mehanicki podizac prozora :)