Hajde sad malo realnosti. Koliko Vas odrzava auto? I pod tim ne mislim Self service praonice i pranje za dvije keke, kupovinu Protekt guma = skija i sl., vec ono diskovi, plocice, uredna signalizacija i tako. OSNOVNA MEHANICKA tendencija sigurnog zaustavljanja motornog vozila u kontrolisanim uslovima u saobracajnici. Jadan momak, nit ga znam niti sam mu dusman, al ono sto znam je to da se ovo moze svakome od Vas lelemudana/nki desiti i sta onda?
Evo sta onda. Onda ce da Vas kara neki isforsirani tuzilac zeljan isfurivanja norme na nejakim i nezasticenim osobama, te smjestanje u jedinicu za izdrzavanje kazne u zatvoru poluotvorenog tip-a
(ukoliko je prvo kazneno djelo), izlazak za vikend i sl. To je hajmo reci laksa strana. Ono sto je teze, je d
a ce se tako sjeba'no iskrivljenom psihickom profilu ostatak zivota svesti na voznju u grcu, te ce kao takav da predstavlja mnogo vecu opasnost u saobracaju nego prije nastupanja nesretnnog slucaja.
Dakle normalne zemlje imaju serije edukacijq o sprjecavanju ovakvih stvari u samom pocetku, edukaciji pjesaka, prilagodjavanju kolovoza i infrastrukture za sve ucesnike saobracaja, i pjesak spada u ucesnike, pa do obaveznih provjera na tehnickim pregledima, olaksica u servisiranju potencijalnih prijetnji na vozilima i tehnickih problema.
Da elaboriram sr'anje, NE DO BOG NIKOME od vas i vasih da se slicno desi. Ne bi Vam bilo lako.
TO stoji, svaka čast za ovaj tekst. Koliko ljudi vodi raučuna o svome autu. Mnogima je bitnije( čast izuzetcima) proći jeftinije, tj. kupiti jeftinije dijelove za auto, kupiti istrošene gume, kupiti jeftine dijelove na auto-otpadu.
Ljudi koji godinama su za volanom uvijek kažu " Dobre gume i dobre kočnice". Ali ne, bolje proći jeftinije, a to što su mi loše kočnice nema veze i plus voziti na ćelavim gumama.
I naravno uvijek izvlakuša, " Ne radim, nema se para " NEMAŠ PARA, A HOĆEŠ DA VOZIŠ ? E, pa ne može !
Zakonom zabraniti vozila starija od 12 godina da budu na cesti.
@the one and only
A to za kocenje.... vidi ovako.
Ukoliko je prepreka staticna u odnosu na predmet kretanja prema istoj (odnos vozilo - pjesak) tada je dovoljna brzina i od 45Km/h da zrtva ostvari kontakt ceonim pa i bocnim gornjim dijelom glave sa lukom vozila, odnosno poveznicom ABC stuba. Da ti prevedem, ukoliko neko opali glavom u krovni luk ili vezni stub vozila, sanse su da podlegne vece od 76% i to na licu mjesta.
A sto se tice kocenja, niti su nase gume dobre, a asfalt pogotovo. Mogao bih napisati kracu disertaciju i na tu temu, al reci cu ukratko da je podloga izlizana da se mozes klizati po njoj od 12 navecer u tenama kada je hladni period.
Hvala i laku noc!