...rekao bih da se kompleksi liječe upravo njemačkim vozilicama iz "svetog trojstva"...nek je merc/bmw/audi pa makar se trava pasla...nasmijem se ka vidim da je "ponosnim vlasnicima" skup ovlašteni serviser pa rade eby / hand made self service :)))
Pa šta ako ti kažem druže da sam svako auto kupio novo i održavao ga u ovlaštenom servisu?
Da sam kupio opela novog jer tada nisam mogao priuštiti više i radije sam uzeo novog opela nego polovnog mercedesa?
I šta ako ti kažem da sam napokon uspio da uzmem novog mercedesa i to tek kada sam bio siguran da ću ga moći i održavati kako spada?
Činjenica ostaje da su to najkvalitetnija auta, a to što u nas narod s 15k eura gleda da kupi polovno auto od 18k eura, to je već neka druga tema.
Ali radi tih debila omalovažavat svjetski priznati kvalitet, ne ide.
Ni jednog momenta dok sam vozio opela nisam govorio da je to najbolje i da mi ne treba ništa od trojke, nego sam govorio da jedva čekam da si priuštim nešto bolje jedan dan.
...nadam se da si sada zadovoljan...a što se tiče gornjeg, ti ispali jednu konstataciju, a ja drugu, kao odgovor na prvu...sve u svemu, razum nalaže posjedovanje onoga što se može kvalitetno održavati, bez da se 3 mjeseca radi za turbinu, npr...razumio si suštinu, i to j eok, što kažeš.
Ma nije samo to, lično poznajem čovjeka koji je dao zadnju paru i još posudio 2.000€ da uzme BMW 530, E60 tamo 2006. god, polovan.
Pukne mu guma drugi dan, auto leži tjedan dana ispred kuće dok on traži tko će mu dat gumu 18ku na veresiju. I tu si u pravu, tu se liječe kompleksi.
Ali ne može se poredit s drugom stranom medalje, čovjekom koji razumno kupuje i razumije da je auto lako kupit, da se mora računat na adekvatno održavanje. A liječenju kompleksa nije kriv trojac nego naš mentalitet i dalje su to kvalitetnija auta.
...taj primjer je paradigma onoga što rekoh...ko obrne 500-600 k godišnje, može bez problema kupiti i održavati takav automobil...za druge je to samo na silu foliranje...
za nekoga ko ima 600 do 800 KM platu ovaj nov auto je premija a sa tom platom ga sebi nemoze kupiti za 15 godina, i na kraju i za njega mora podici neki kredit, svaka cast tebi da nisi siromasan ali priajtelju sudbina je kurva koja se okrene u jednom danu, pa bolje nekad posjeti kakicu nego svasta pricati
Ma daleko bilo prijatelju, ali imaš Opel Corsu, Adama, i VW Pola u tom cjenovnom rangu. Polo možda malo odskače ali tu je to. Imali su u mojoj obitelji oni "pametniji" i pežoa koji su "slađi" pa zijaju kad dođu kvarovi i kad vide cijenu dijelova. Ne rugam se cijeni ovog auta, kažem da je ovaj brend nekvalitetan. A za ovog s kolpleksima nemam riječi. I meni se više sviđao clio i pežo na oči pa sam uzeo ružnije auto ali njemačko, upravo zbog te plaće tadašnje od 700-800 maraka kad je spominješ. Takva plaća ne može da podnese nekvalitetno auto koje je eto slatko, pa da je džaba
Može bez problema, to mi je potrošnja na auto putu, 7,7 i po. Mislim da bi mogla još malo dole kada bi namjestio tempomat na neku laganu vožnju tako od 120-130. Njemu je auto put igra, samo je zajeban na loko vožnji upali ugasi pođi stani.
A inače, kazaljka uopće ne usporava do 180 tek tada vidiš da se zeru sporije penje. Lako auto, klasa s A4,BMW3, a nabijeno.