Bio je tender za 15 polovnih zglobnih trolejbusa do 40.000 po komadu i 10 polovnih zglobnih autobusa do 80.000 po komadu.
Vrijeme donacija je bilo masovno 1996 i japanska 1998. Nakon toga došla je samo donacija Amsterdamskih tramvaja 2009, i ove sad iz Turske.
GRAS je 1996, 97 nabavljao vlastitim sredstvima polovnjake od ÖBB postbusa Štajer i GS (od njih su kupovali mnogi gradovi iz čitave ex YU) za tim one bijele zglobne autobuse iz Augsburga 11 komada. od 2000-2005 su pomalo nabavljali polovne zglobnjake, po nekoliko komada svake godine. Zatim 20 Ikarbusa, 9 MAN-ova i 3 međugradska FAP-a, nisu neka marka ali su kupljeni potpuno novi.
50 trolejbusa iz Solingena kupovani vlastitim sredstvima od 1997-2005 da ne nabrajam dalje.
Trolejbuski sektor je imao najmanje donacija u vozilima. Ni jedan koji vozi nije došao kao donacija, samo 2 niskopodne Škode za koje nema dijelova.
Za one tramvaje iz Beča često čujem da su donacija. Donacija su bili oni s prikolicom nakon rata, a ovi nisu
Posto na klixu nije pisalo da je ovo sada bio tender, pretpostavka je bila da je kao do sada dobio donaciju. Ali posto si napisao kako to ide. OK onda.
Pozdrav