Odvlači im pažnju, mogu se sudariti u zraku ili čak, prilikom slijetanja koje u potpunosti kontroliše elektronika i pilot uopšte nema kontrolu nad avionom prilikom slijetanja.
Mozgovi!
Piliot nema kontrolu prilikom polijetenja i slijetanja ??????? Ahahahahhahahahhaha > Pa pilot jedino tad I IMA POTPUNU KONTROLU ...kad dostigne crusing altitude onda ukljuci autopilot :))))))
ahahahhahahahhahahahhahhahahah
Srce, autopilot moze da se koristi u losim vremenskim uvjetima, recimo slijetaje po magli i to ako je aerodrom OPREMLJEN i ako kontrola leta DOZVoli da se slijece i u tim slucajevima APSOLUTNO nikom ne pada na pamet da pravi bilo kakve snimke :)
Pa kad bi se zbog vidljivosti preusmjeravali letovi onda bi avioni samo kružili iznad aerodroma. Vidi, da ne pametujem ja previše - http://www.faa.gov/air_traffic/publications/atpubs/AIM/Index.htm
Imaš sve tu, meni oni 'rekli' davno. A autopilot takođe može sve odraditi, i slijetanje ;)
Cuvar plaze............. moze ako je prazan :))))))))))))) ako nema putnika onda mozda i odluci da sleti :)))). Moze da bude vise losih vremenskih uslova , ovdje govorim o magli :))). Ako je vjetar, kisa, snijeg ne znaci da avion ne moze da sleti. :)) Znaci avioni se ne divert u svim slucajevima vec u extremnim, tj kad je jako losa vidljivost . Usljed jako losih vremenskim uvjeta letovi se srce u stvari otkazuju a ne kruze svi okolo :). U odredjenim slucajevima ako je magla a ocekuje se smanjenje magle , avioni su na tzv ON HOLD dok kontola leta ne odobri slijetanje. I vjeruj, fdosta ih bude on hold u zraku :))) Zato je kontrola letenja jedan od najzahtjevnijih i najodgovornijih poslova.
Preko sat vremena sam bio u avionu koji je kružio nad Heathrowom dok nije dobio dozvolu da sleti, upravo radi vidljivosti. Nema slijetanja bez dozvole, dobro ti govori
A ne znam koji klinac uopšte pokušavam išta objasniti, kog interesuje eto ti, vidi '' ILS '' i eto link za sve informacije pa prije nego što nešto kažete zamolio bih da makar malo pročitate. Nije ovo 1950.g.
A iz kojeg razloga se čekala dozvola? Tvoj avion je očigledno imao dosta goriva i nije bio jedini avion koji je čekao na slijetanje to je sigurno. Zna se šta je kontrola leta i šta su prioriteti, misliš da si kružio jer se nije vidjelo? Pa elektronici ne trebaju oči kakve mi imamo jer 'vidi' i kroz zidove a ne kroz maglu.
Elem, eto vam link i čitajte.
Pa čekalo se zato što vidljivost nije bila dobra, nikakva šta ja znam. Hoću da ti kažem da ako vidljivost ne zadovoljava avion čeka ili biva preusmjeren. A kad vidljivost zadovoljava, ili uopće nema problema s istom, onda tek dolazi na red to što ti govoriš. A to što ima goriva, jbg, nije golf dvica da naspu u knap.
@sandžaklija
Evo primjer, ta tehnologija je potvrdu o efikasnosti dobila čak 1959.g. Izjava od 1959.g. John Charnley : '' "It is fair to claim, therefore, that not only will the automatic system land the aircraft when the weather prevents the human pilot, it also performs the operation much more precisely" ''
To je ustanovio u radu na ovu temu, postoje zapisi.
Čak i manuelno slijetanje se obavlja uz pomoć instrumenata ili možda neko hoće reći da jedan Airbus avion koji je ogroman možemo povjeriti čovjeku da ga spusti pri brzini od 600km/h na udaljenosti 1km od piste?
Koji će nam klinac tehnologija mogli smo na ćilimima letjeti, ha ja!
Čudi me da je uopšte dobio dozvolu da pokuša slijetanje kada su bili takvi uslovi... Posebno ako uzmemo u obzir koji tipovi aviona mogu sletjeti na ovaj aerodrom kod nas a u članku se govori o avionima tipa airbus i sl kao što se vidi na slikama.
Pa da, to je kratka verzija, A320 serija a A319 je kraća verzija aviona iz serije A320 - 1987.g. Onaj iz 2006, pojačani A320, ne bi ni mogao sletiti ovdje.