Mogu tragovi kocenja da otkriju brzinu (aproximativnu)
DF= - v02 / (2.a0)
*DF je distanca predjena u opadanju brzine vozila
*a0 je negativna brzina prilikom kocenja
*v0 je inicijalna brzina kocenja (metara po sekundi)
Postojalo je ovo uvijek , ne optuzuju se ljudi "od oka"
dis pri brzini od 100km na sat i najbolji automobili trebaju najmanje 36metara da se zaustave,otidji ti na tu raskrsnicu i vidi ima li o semafora do pjesackog 36metara,nebitno ja kazem kakva iskustva imam sa njihovim mjerenjima,toliko od mene
Vjecni naravno u tvom slucaju nije ni bilo potrebno vjestacenje jer eto i ti si hvala Bogu ziv a i taj taksista i vjerovatno se kod vas radilo o oduzimanju prvenstva prolaza ili ne odrzavanju razdaljine izmedju dva vozila. kada tuzilac izlazi na mjesto nesrece vjestacenje je potrebno. E vidis taj BMW da je njemu sofersajba slupana, kod svakog auta postoji krivulja na kojoj se nalazi minimalna brzina potrebna da auto pjesaka odbije, minimalna brzina potrebna da te baci na haubu, min brzina da te baci na sofersajbu i minimalna brzina potrebna da te prebaci preko auta. Isto tako svaka guma ima svoju krivulju gdje na osnovu starosti gume i debljine ureza izracunas trenje gume. Takodjer asfalt ima svoje konstante koje zavise od toga da li je suh, mokar, vlazan ili natopljen itd.. I vidis kad se to sve uzme i izracuna zajedno sa duzinom tragova kocenja, dobiju se određene vrijednosti i nađe se srednja vrijednost uzetih i dobije se brzina puta automobila. A sad kad je sudar 2 auta postoji i instrument tabla kao predmet vjestacenja itd... To je ukratko sta se sve radi ali ne radi se uvijek, kad se pozove vjestak.