ZBIH trebaju otici ustecaj, FBiH svim radnicima uruciti otkaz, menadzment strpati u zatvor,...
Nakon toga, FBiH treba raspisati tender i privatizovati zeljeznicu. Drzava upravlja prugama i infrastrukturom, a vozovi i prevoznici su privatni i placaju "kiriju" za koristenje istih.
Ali u banana drzavi BiH, politicari koriste ZFBiH za vlastite potrebe: bankovne racune.
Epa dragi BiH narode. gledajte kako nam drzava propada. Vi nista niste bolji nego politicari, jer su i oni iz naroda.
@na drini grad
Onda se INFORMISI. U Njemackoj je 30% linija PRIVATNO (primjer Alex Bahn).
U Velikoj Britaniji je sva zeljeznica privatna!
Eurostar London - Pariz / Brisel je takodjer privatna.
Sve zeljeznice u SAD-u su privatne, a najveca je Amtrak!!!
Takodjer: Japan Rail u Japanu je u vecinskom privatnom vlasnistvu.
Isto je i u Australiji!
INFORMISI SE ANDRICUUUUUUUUU!
Lik sa drine potpuno prolupo. Nije željeznica privatna, nego prevoznici koji nude usluge na pruzi su privatne firme svuda u svijetu, kao autoprevoznici na putevima, i plaćaju nadoknadu za korištenje puteva ili pruga. Gdje ti živiš ???
@drugovi
Und was habe ich sonst geschrieben?
Strecken (Personenbefordeung) plus Gutertransport sollen privatisiert werden und nicht das Schienennetz.
@andricgrad
U Njemackoj voze desetine privatnih firmi. Drzava raspise tender za liniju, a firme se prijavljuju i obavljaju saobracaj.
To je najbolji i najkvalitetniji nacin upravljanja zeljeznicom.
PS: FBiH nema 30 km pruge, nego znatno vise. Ali necemo o tome, posto Bosanski Srbi to svakako ne razumiju.
@na drini grad
Predlazem da se sto prije pocnes edukovati, jer si za moj nivo zaista GLUP.
"Izabrana" lista PRIVATNIH zeljeznica:
- Eurostar, Velika Britanija (cijela infrastruktura je PRIVATNA, ukljucujuci pruge i stanice te Euro-Tunnel)
- Alex, Njemacka (100% u privatnom vlasnistvu)
- Vogtlandbahn, Njemacka (100% u privatnom vlasnistvu)
- Amtrak, SAD (100% u privatnom vlasnistvu, ukljucujuci cijelu infastrukturu)
- Japan Railway (100% u privatnom vlasnistvu, ukljucujuci cijelu infastrukturu)
O JR:
"In 1987, the government of Japan took steps to divide and privatize JNR. While division of operations began in April of that year, privatization was not immediate: initially, the government retained ownership of the companies. Privatization of some of the companies began in the early 1990s.
By 2006, all of the shares of JR East, JR Central and JR West had been offered to the market and they are now publicly traded."
Izvor: https://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Railways_Group