U tekstu nije navedeno koje je krajnje odredište voza. Samo piše da je u Sarajevu na stanici došlo do kvara, bez detalja koji voz, kojeg tipa, kakav vagon, koja lokomitiva, kada je trebao saobraćati voz, gdje je trebao saobraćati voz, da li je željeznica ponudila putnicima alternativni prevoz (i zašto nije)...i na kraju šta će putnici u vozu (ko se još vozi BIH željeznicama)??
kada se spomene voz uvijek se prvo sjetim konduktera iz naših vozova koji sami sebi uništavaju firmu. Vjerujem da tokom cijele vožnje on ne poništi/izda ni 10% validnih-regularnih karata. Njemu je samo važno da on dobije 3 marke u džep i da je dobar taj dan, a onda nakon 2 godine idu svi u štrajk: Nisu uplaćeni doprinosi, plaće kasne i sl..
A kondukter koji bi prvi trebao da brani svoj posao tako što će ga regularno raditi, neće da ga radi! I to je odlika cijele nam države!
Prigradski saobraćaj moj law. Ovo je voz za Konjic u 15,30. Za tip voza i vagona kontaktiraj muzej Luvr jer oni jedini imaju ove primjerke kao eksponate. Voz je do Konjica trebao stajati na 103 stanice i usput nekome ako mu mahne.