Sasvim je opravdano pitanje ima li smisla držati aviokompaniju. Za neke je to pitanje nacionalnog prestiža. Kod nas je to federalna kompanija koja pokušava biti državna, a država za nju ne mari. Jedno vrijeme su bili jedini koji su održavali linije iz Banja Luke, a vlada RS je uporno subvencionirala prvo neke austrijance, a potom Adria Airways. Da su imali podršku i vlasti (a ni jedna joj nije bila naklona, a ova pogotovo) I medija možda bi nešto i uspjeli, kako na čarterima za Mostar, tako i na linijama za Cirih, Istanbul i Beograd. sa Istanbula su izgurani, a uskoro će kako čujem i Swiss preuzeti liniju za Cirih. Sjetite se da su pokušali s linijom za London, tako što su iznajmili avion Aviogenexa. Odmah se pojavio patriota voditelj dnevnika (S.B.), sada ugledni direktor programa na nekoj televiziji, da ih popljuje što su dogovor o avionu postigli sa firmom iz Srbije. I uslikaše pilota Makedonca, svog zbunjenog. Posao je preko noći, pred navalom opravdanog patriotskog gnjeva otkazan.