Redovno je u ovim lancanim sudarima uzrok SUV. Visok, ne vidis ispred njega, jos kad papak zatamni stakla i onda naglo koci. Iza dzipova drzati ekstra rastojanje. Problem je sto cim malo pustis rastojanje neki papak ti se ubaci ispred i napravi jos veci problem. Najbolje izbjegavati voziti iza dzipa, sto mnogi i pokusavaju pa onda se ugrozi saobracaj zbog promjene trake. Uglavnom vlasnicima dzipova: jebo vas dzip po gradu!
adtv hajde ne seri, ti ocito ili nikad nisi vozio u Sarajevu u spici ili se pravis pametan citirajuci pravila. Jedno je teorija a drugo praksa. U praksi NIKO ne drzi odstojanje, kad bi svako vozio 10 metara iza drugoga niko ne bi na posao stigao. Jednostavno cim malo pustis odstojanje taksista ti se uvali ispred i onda koci da u njega ne udaris. Kroz normalno auto koje nema zatamljena stakla lijepo vidis sta se desava ispred i mozes na vrijeme reagovati. Kad je dzip u pitanju ne vidis i nemas nacina da znas kad ce on i zasto zakociti.
adtb: hajd ne rise. Ti oćito nikad nisi vozio u Sarajevu u špici. Jedno je teorija i pametovanje a drugo praksa. Kad navali špica auta u nedovoljnom kapacitetu cestovnog prometa u gradu, šta misliš gdje bi prispio da svako drži odstojanje 50 metara. Čim pustiš nekog 10 metara taxo dolazi i uvaljuje ti se ispred pa ti koči da ga ne udariš. Kad je normalno auto u pitanju lijepo vidiš kroz njega i znaš šta se dešava ispred, možeš predvidjeti naglo kočenje. Kad je džip u pitanju ili kamion nemaš pojma i zato pogledaj statistiku lančanih sudara, u 80% je džip uključen. Naravno da treba držati rastojanje koliko je moguće ali je činjenica kurčenje po gradu sa džipovima zatamljenih stakala i to često ugrožava saobraćaj.
Prikaži sve komentare (72)