Jugoslavija nije dovršila ni autocestu Beograd-Zagreb, niti Beograd -Skopje, koju su koristile desetine hiljada vozača. Cesta od Save preko Sarajeva do mora nije bila isplativa, kao što to nije ni sada. Nema dovoljno vozila. Pri tom, vojna strategija je nalagala da ceste u BiH budu krivudave, uske, lake za zaprečavanje. Kada se ide preko Romanije, pukne ravnica, a u autu povraćaju svi osim vozača, koliko cetsa keivuda bez ikakvog razloga. Nažalost, bez dobrih cesta nema napretka ni investicija (objektvno, mi ih nećemo imati ni sa cestama), ali za opravdanost izgradnje treba imati protok prometa koji se isplati. Zato niko nije htio uzeti ovo u koncesiju. Vidjet ćete kako će proći dio Žepče -Doboj i koliko će biti interesa. S tim da bih volio da se investitori jave.
Jesam li to napisao nešto što nije činjenica?
Vidim da ih puno tumaći stvari kroz odnose među nacijama, a bez ikakovg utemeljenja u onome što je istina. U SFRJ NIJE IZGRAĐENA autocesta između Ljubljane i Zagreba. NIJE IZGRAĐENA autocesta od Zagreba do Beograda, već samo jedan dio iza Zagreba. Od granice do Beograda i dalje do Niša i vjerujem malo iza Niša jeste, ali već dalje prema Skopju NIJE. I bila je autocesta od Skopja prema Grčkoj, ne znam da li cijelom dužinom kroz Makedoniju. I postojala je autocesta Karlovac-Zagreb. Koliko ja znam, ništa više od autocesta nije postojalo, ako neko ima još informacija ili zna jer se vozio, neka objavi. I gdje je sad tu zanemarivanje pojedine nacije ili nacija? Slovenaca, Crnogoraca, Bošnjaka, Hrvata i Srba u BiH?
Prikaži sve komentare (79)