Ne kontam, sevdah je postojao i prije Omera i instituta. Doprinos Omera Pobrića je sigurno ogroman, ali generalno ovdje se govori u tonu kao da će sevda izumrijet i nestati, a svjedoci smo da je sevdah doživio neku novu renesansu i meni generalno je daleko ljepši i izvorniji (jer u vrijeme originalnog sevdaha nije harmonike), a grupe poput Halke, Divanhane, Urban Sevdaa i izvođači poput Amire Medunjanin, Damira Imamovića i Bože Vreće su meni lično daleko ljepši i ugodniji za slušati od post-klasičnog sevdaha tj. nakon zlatnog perioda Isovića, Imamovića i Polovine, izvođači vezani za taj Institut sevdaha su mi više išli na folk i nekako mi je daleko to bilo od one prave suštine sevdah muzike, a evo meni je ovo dovoljan primjer da tako mislim. https://www.youtube.com/watch?v=gUiAKsKRaTA
Izvini, al' malo ti je plitko razmišljanje. Nije bitno kome se šta sviđa, i je li sevdalinka bila bolja prije ili sad. Svako vrijeme ima svoje umjetnike i konzumente umjetnosti. Neće sevdah izumrijeti ako se ovaj institut zatvori, ali je poenta da je sevdah jedno od mnogih neprocjenjivih nacionalnih blaga koje treba na neki način ozvaničiti i "čuvati", tj. zaštititi i promovisati kao bosansko. U svijetu za mnogo banalnije stvari postoje razni instituti, kuće, fondacije, zaklade i muzeji u kojima se čuva čitav historijat određene umjetnosti - muzika, noštnja, način života, film itd. itd. da se zna gdje i kad je počelo i kako se razvijalo do danas - što daje pečat jednoj kulturi, narodu ili državi.
Prikaži sve komentare (89)