Ja kao pilot nikad nisam čuo za "Emergency Slot Extension". Kafu i ako proliješ po instrument tabli nikom ništa, svi glavni prekidači su osigurani i prvo moraš maknuti osigurač pa tek onda prekidač, u slučaju zapaljivanja motora postoji prekidač koji priguši vatru zatvori gorivo itd(što je možda bilo u ovom slučaju). Treća stvar, bez obzira na gašenje motora NEĆE doci do naglog gubitka visine. Nagli gubitak visine (komandovani) se dešava najčešće prilikom dekompresije kabine a ne prilikom gubitka jednog motora. A emergency slot extension, nikad čuo. Muljaža.
Pilot, ne rise, ne treba se sada praviti pametan.
Imas vijest na engleskom bez puno objasnjenja, sve ostalo je palamudjenje sada.
Serbian President Tomislav Nikolic had to cancel his one-day visit to Vatican City after his plane experienced engine problems during the flight, and returned to Belgrade.
FoNet news agency cited presidential officials as confirming that the plane’s engine had problems while in the air, but it landed safely at the airport in Belgrade.