Svakoj osobi je u interesu uštediti i većina ljudi bi ovo prihvatila odmah, no Uber blokiraju iz par razloga.
1)Sigurnost - nema provjere, nema registracije, skoro pa svi mogu postati vozači.Raj za silovatelje
2)Izbjegavanje plaćanja poreza državi
Kada dodje, a doci ce u RH brzo, moze se ocekivati brza zabrana.
Pa to je dijeljenje javnog prijevoza, kažem ne vjerujem da će uspjeti, ali vidjeti ćemo. Meni se ne sviđa i draži mi je javni prijevoz, nego da se nekim masnim drkadžijom se vozim u taksiju, ima svega danas.
Nema ti ovo veze s dijeljenjem.
Zoves ko i svaki drugi taksi.
Model "ja cu na pijacu, imal ko da bi isto do tamo" su napustili davno.
Sad zongliraju s dizanjem cijena kad je guzva i spustanjem kad su ulice prazne. Odnosno gule raju.
Razlika je samo sto svaki ludak s volanom moze ubirati ljude cestom a firma nit je odgovorna za njega nit drzavi placa poreze i doprinose je ga vodi kao "saradnika" a ne kao uposlenika.
I sad su vozacima pocele jos i kojekakve zavrzlame s porezima jer je firma narasla dovoljno da mora bar da im salje formulare - ali posto ih boli djotka to je neuredjeno i nesredjeno pa ne zna niko da li ce mu zakucati IRS na vrata ili mozda placa previse.
Jos krug-dva i od ubera nece biti nista.
Posebno za koju deceniju, kad svi redom guraju da upadnu u tu shemu sa autima bez vozaca.
A ako ne treba vozac... sto bi kupovali auta? Samo zovnes voznju.
Cro - Nigdje nema pravilo da taxi mora voziti samo jednog putnika.
Samo sto nije obicaj da usput staje i kupi putnike "po cesti".
Osim tu i tamo... Npr. U Tuzli.
Gdje mozes na poziv da vozi samo tebe i ko je vec s tobom po taksimetru ILI da samo uskocis u prvi slobodan na stanici koji vozi po uhodanoj liniji za fiksnu cijenu i usput staje da pokupi druge putnike.
Ako hoces negdje van linije, doplatis.
Ali i dalje ce usput stati i pokupiti potencijalne musterije.