BH telecom postupa ispravno i ne vidim razlog da se bilo ko buni.
Svaka usluga koja se koristi i za koju je korisnik svojevoljno potpisao ugovor, mora i da se plati. Potpisujući ugovor, svi su se obavezali na plaćanje usluga. Ne vidim razloga za ovakve koimetare na obavijest BH telekoma.
Ostavili su razuman rok 55 dana za izmirenje računa, ili 85 za krajnje izmirenje, a da korisnik ne ostane bez broja. Razumno, sobzirom na našu ekonomsku situaciju
Šta je sporno? Ako se na vrijeme ne plati račun za potrošenu el. energiju, Elektrodistribucija će bez ikakve opomene isključiti struju neplatiši.
Ovakvo stanje kod nas je upravo kakvo jeste, što svako želi da koristi nešto, nečije usluge, a da ne plati, pa je onda svak svakom dužan.
Hajde otiđite u Tržni centar nakupujte namirnica i da vidim hoće li vam na blagajni dati rok, pa makar i jedan dan, a ne 55 dana, da ne platite svoj račun?
Ne branim BH telekom, samo mislim da postupa realno, pa čak i popustljivo prema svojim klijentima.
Onaj ko je nezadovolja uslugama nekog operatera trebao bi raskinuti ugovor , pa odabrati sebi povoljnijeg. Niko nije primoran da bude korisnik BH telekoma. Stoga i ne vidim razlog čemu ovakvi komentari na obnavijest.
A to što oni imaju dobit? Pa ne bi je ni imali da nije nas, odnosno da ljudi ne koriste njihove usluge i to više njih.
@NemaLabavo, naravno da sam u pravu. Ljudi umjesto da budu zahvalni na datoj popustljivosti, oni pljuju po njima. Pa niko nije dužan da kreditira ili oprašta nečiju potrošnju. Ako ne možeš platiti, odjavi uslugu i riješen problem.
Svako od nas bi trebaop da se pokrije jorganom onoliko koliko je dugačak jorgan. Ali ne, svi bi oni htjeli mnogo više udobnosti ne gledajući na svoje mogućnosti. A onda im neko kriv? :))))
jos malo ce se desavati da idu na ljetovanje pa se buniti jer ugostitelj zahtjeva novac.. :)
stvarno.. ali STVARNO ne vidim razlog zasto se neko buni na ovo. SVE ostalo moraju odmah platiti i to je to.. ali takav je covjek, previse mu pustas, kad malo zategnes, ali i dalje u vise nego razumnim granicama, bunimo se..
cuj da naplacuju usluge.. ? sramota.. kako cu onda iz kafane jarana nazvati ili bivsu u 3 ujutru kad me pjesma pogdi..
pas majki svima..fuj
@NemaLabavo, hahaha, vidi se po dislajkovima! :))))
Ljudi uvjek obrnu stvari. Najgore od svega je što pogrešno posmatraju, pa se ne zapitaju ko je to njima kriv što oni ne mogu izmiriti svoje račune? Ko je kriv što ne mogu da žive normalnim životom, sa finansijskom mogućnošću da pokriju svoje normalne potrebe? Neće da se zapitaju ko im to ne da da dišu punim plućima, da rade, da imaju život dostojan čovjeka? Neće da sagledaju realno stvari i da kažu da su im krive one politike za koje se zalažu i pljuju jedni druge po portalima. Da im je kriv taj pogrešni nacionalni interes koji im se prezentira, koji ni u jednom svom postupku nema interes za naciju, nego samo za svoj lični interes. A svaka nacija grca, a ne vidi dalje od nosa.
gledaj minusa lady.. gledaj bagre sto su buni zato sto mora placati usluge koje koristi.. interesuje me zasto ne idu kod drugih operatera pa neka tamo pokusaju dzabaluka :)
@NemaLabavo, MENI DISLAJK NE ZNAČI NIŠTA, ALI IPAK ZA ONE KOJI DAJU, ZNAČI MNOGO. kONKRETNO NA OVOJ TEMI, DISLAJKAJU LEZIHLJEBOVIĆI KOJI NEMAJU POŠTENO NI KAFU DA PLATE. ALI, ZATO MORAJU DA IMAJU DŽABNE TELEKOM USLUGE I DOBAR MOB. KAKO BI SE POKAZALI U "DRUŠTVU" I DA DANONOĆNO BUDU KONEKTOVANI NA NEKU OD DRUŠTVENIH MREŽA, JER TAKO POKAZAJU SVOJ STATUS U NEKOM IMANIGARNOM SVIJETU ZAMIŠLJENOM U NJIHOVIM GLAVAMA I GLAVAMA ONIH KOJI SU ISTI KAO ONI.
:)))Izvini za caps L. :))
Pa neka potraže novog operatera. Čula sam da ima jedan koji sve troškove namiruje opraštajući sve dugove. :))))