Biciklisticka staza je najbolji projekat ove godine, sto se tice kruznih tokova zamolio bi nadlezne da se iz kruznog toka na Ilidzi izmjesti pruga i semafor, nigdje u Svijetu ne postoji semafor u kruznom toku, gadi mi se proci tim kruznim tokom na kojem se narod progoni kao stoka u tor, dok jos nije privatizirano pruga se moze izmjestiti krugom Energoinvesta i podvoznjakom dovesti na terminali.
Pises gluposti. Prvo u svijetu ima primjera komplikovanijih KT od ovog naseg na Ilidzi. Drugo izmjestanje pruge kroz Energoinvest je skupa zajebancija a ne znam kakav podvoznjak spominjes, pa pruga nije cesta da se tek tako spusta i dize
Nisi bas puno inteligentan da bi skontao da se pruga moze provuci ispod ceste i cesta podici iznad pruge bez velike promjene u nagibu terena, i biciklisticka staza je skupa zajebancija ali je dobar projekat, zamisli koliko se goriva potrosi na guzvi u tom kruznom toku, koliko stanovnika Ilidze izdvaja na lijecenje od astme, raka pluca i drugih bolesti zbog zagadjenosti zraka, koliko je njihov zivot nekvalitetan zbog te guzve, umjesto da kuci dodju za 15 minuta, sa svojom porodicom sjedu veseli oni dodju iznervirani od cekanja u guzvi, gori im bio povratak kuci nego cijeli radni dan, po tvojoj logici koliko je to skupa zajebancija trebali bi se jos voziti u konjskim kolima, nije trebalo praviti tramvajsku prugu nikako.
Prugu treba produziti do Hrasnice a ne izmjestati je preko Energoinvesta, sto je skupa zajebancija zbog rjesavanja IP odnosa, a i pruga bi presjecala kolovoznu traku tako da bi semafor kod EI stvorio vece guzve. Treba raditi na poboljsanju javnog prevoza pa bi se narod vise vozio tramvajem nego sa svojim autom ulijetao u guzve. Sa izgradnjom gradske AC (od Butila do Z. stanice) promet iz Hadzica i Rakovice bi se premjestio na zaobilaznicu i AC ne bi isao preko Ilidze. Ilidza kao naselje vec ima dva ulaza/izlaza sto je za takvo naselje i dovoljno.
Lijepo bi bilo pustiti prugu do Hrasnice ali to nece rijesiti problem guzve kruznog toka na Ilidzi jer krak koji ide prema Hrasnici i nazad se odvaja prije Stupa, pored Oslobodjenja, to znaci da ukidanje terminala nije planirano. Gledajuci na problem tvojom logikom mi bi se jos vozili u konjskim kolima, tramvaj nam nikad nije ni trebao jer je to skupa zahebancija, zamisli jedan nov tramvaj kosta pola miliona KM.
Sto se tice prava na zemljiste zbog toga i govirim da je vrijeme sad kada zemljiste Energoinvesta jos nije prodato, sada se u opstini lako moze prepisati zemljiste sa Energoinvesta na Kanton, kasnije ce to biti puno skuplje kad dodje u privatne ruke, sad je pravo vrijeme da se rekonstruise pruga i napravi red na Ilidzi koja ima nekoliko poluizlaza.
Sarajevo nece imati nikad manje automobila, moze biti samo vise manje ne, sadasnje stanje stanovnika BiH je u finansijama ispod minimale, sta ce se desiti ako BiH nekad stane na noge, imacemo dupli broj automobila u odnosu na sadasnj
Izvini sefe ali opet pises gluposti. Odvajanje kod Avaza ako na to mislis nije pruga za Hrasnicu nego za Dobrinju. Prije rata je napravljen most preko dobrinjskog potoka, ali taj most je sada dio buduce A transverzale. Pruga za Hrasnicu treba da ide butmirskom cestom, i taj projekat vec postoji.
Guzve na KT ne stvara tramvaj, nego odluka Memica da onaj dio od kasindolske prema KT pretvori u dvosmjerni saobracaj, i sve da bi dobio glasove 50-tak kuca. Zato je potrebna 2x2 cesta od stupske petlje prema aerodromu da se iz kasindolske ulice na glavnu gradsku long ukljucuje preko petlje a ne preko Ilidze.