RJESENJE:
1. Faza
- obnoviti generalno prugu Marijin Dvor - Ilidza
- napraviti sve stanice zatvorenog tipa kao na Ilidzi gdje je god to moguce
- u centru grada, to jeste na relaciji Marijin Dvor - Bascarsija - Marijin Dvor uvest NON-STOP kontrolu karata na svim ulazima u tramvaje
- obnova vozong parka od rasta prihoda. Sarajevu pod hitno trebaju 5dijelni tramvaji duzine od 35-40 metara za oko 300 putnika.
Na primjer Siemens Avenio:
http://www.eurailpress.de/uploads/pics/mvg-pressemeldung.jpg
2. Faza
- izgraditi prugu Ilidza - Butmir - Hrasnica sa zatvorenim tipom stanica
- izgraditi prugu Zelj. stanica - Sip uz prvu longitudinalu
3. Faza
- izgraditi prugu preko sjeverne longitudinale na potezu Zelj stanica - Campus - Novo Sarajevo - Cengic Vila - Otoka - Halilovici
4. Faza
Uz podrsku medjunarodnih kreditora a prilikom izgradnje Nove Ilidze izgraditi prvu liniju lakog metroa u Sarajevu kao sto je to u Portu u Portugalu.
Otkud minusi, pa gledati li Vi ikad neki film iz svijeta. Za jednu metropolu je najvažniji prevoz i za business, i školovanje i sigurnost. Da se barem obilježe i nukmerišu ulice i zgrade pokrpaju ceste. Te da se oduzmu dozvole ovim vrlim vozaćima (sad je nadzor na ovoj jednoj ulici, tako jednostavan) svaki dan neki pješak ili nastrada ili pogine. RADIZTI POSAO ZA KOJI STE PLAĆENI