Sta je problem prevesti naftu iz ploca do SA i onda cisternama u krugu od 20-tak km. Ili do Tuzle pa cisternom do Zivinica npr. Vozom izbjegavas rizicna mjesta kao sto su planinski prevoji (Karaula, Bradina)
Sabahudine, ti sad pričaš o specifičnim situacijama gdje se razvozi na kraće distance, ali ja pričam o globalnom transportu u BiH. Željeznice jedva sastavljaju kraj s krajem zbog kamionskog lobija koji apsolutno sve vuče na svoju stranu.
za smjestaj nafte sluze terminali. U Varesu je najveci naftni terminal na ovim prostorima, vojni, koji je u ratu unisten a drzava dan danas ne radi nista da ga obnovi i stavibu upotrebu.
Nemojte tako bolje utovariti 50-60 kamiona, pa amortizacija, gorivo, putevi koji se unistavaju, nego zakačiti 30 vagona i odjednom dovuci u skladiste.
To bi isto bilo kada bi jedan trgovac kod nas isao 10 kg banana kupiti u Ekvador npr...
Opet se vrti oko nasih seronja u vlasti koji lobiraju putni transport jer talovi su opasni i željeznice usput unistavaju.
Dovoljno je vidjeti kako su prijeratni probisvijeti nakon '96 postali biznismeni i vlasnici kamiona i bagera. A ti su glavni kod stranaka uvijek bili, najveći finansijeri i perači novca ;-)
Pa on meni kaže "ne postoji kamionski lobi" a idiot i ne zna šta je to.