UBER je firma koja je vlasnik aplikacije UBER a koja omogucava korisnicima da pronadju vozilo tj putnika kojem je isto potrebno da se prebaci iz tacke a do tacke b.
Da bi se ista koristila, potrebna je registracija vozaca I korisnika. Za vozace se radi sigurnosna provjera I utvrdjuje da nisu kriminalci, prekrsioci saobracajanih propisa I slicno I da je auto kojim imaju namjeru da voze za UBER, ispravno. Ispravnost se vrsi vanrednim tehnickim pregledom I potvrda se prilaze uz potvrdu o osiguranju I registraciji I bankovnom racunu, I vozac dobija pristup aplikaciji.
Sa druge strane, korisnici takodje moraju da se registruju sa stvarnim podacima I kreditnim karticama preko kojih se vrsi placanje usluga. Prilikom placanja istih, UBER od vozaca uzima 15-20% (zavisno od grada I drzave) a vozac sedmicno dobija platu. Na vozacu je da plati porez za svoju zaradu a kako u statusu "ugovora o djelu", nema zdravstvenog ni penzionog osiguranja.....
Sto se tice UBER-a, oni su kao firma registrovani u svakoj zemlji I kao takvi placaju poreze u svakoj drzavi u kojoj se nalaze. Kao sto I svaka druga firma placa... Sta tu nije jasno I sta je tu problem? UBER ne staje na "mahanje", nema standova I iskljucivo zavisi o odluci nekoga da plati voznju I drugoga da to izvrsi za dogovorenu naknadu. Ko je od vas komentatora zadnji put platio porez na dobit koju je ostvario po bilo kojem osnovu. Preprodao mobitel, auto ili slicno? ...UBER ne valja zato sto je sa zapada a u Turskoj imaju usluge UBER-a za plovila... Sto se tice Taksija, ko je od vas ikada koristio isti u Parizu ili bilo kojem svijeta izvan BIH? ... Posvecenost komentarisanju ovog I slicnih informacija je specificna za nase prostore...mi vidimo bolje I znamo sta ne valja a iz vlastitih fekalija nam samo glave vire...mi ZNAMO da je "Sranje u Ruandi"