ma ovakvi mamlazi samo znaju prdit uprazno a na budžetskoj sisi
kad je tako pametan nek se upusti u privatne vode pa se dakože
ali jok, nisu takvi sposbni
Svi profesori doktori drustvenih nauka a posebice ekonomije su uglavnom teoreticari. Veze nemaju sa stvarnoscu. Lupaju po papiru business planove, "fizibiliti" studije i ostale gluposti i mnogo se prave pametni. Znam nekoliko da su u Nadzornim odborima a u Managmentu niko. I ako je neki i bio propo je ko zeton.
Zašto bi bio pesimist?Da je proizvod mojih roditelja,ako ne valja neću ga kupiti.Zašto bi ja u današnje vrijeme pio domaće pivo kad je uvozno bolje.Pio sam našu flaširanu vodu i ona je u odnosu na Janu splačina.
Zabraniti na šest mjeseci uvoz hrane, vode, piva, cigareta i deterdzenata. Ističem ZABRANITI.
Moze nas kritikovati i optuživati i CEFTA i EFTA i EU i qrac-palac. Šest mjeseci možemo se izvlačiti na dogovore, pregovore, razgovore, godišnje odmore, službena putovanja.... otezati, rastezati ... ali bi šest mjeseci bilo dovoljno da domaći proizvodi pokriju nedostatak uvoznih i da probude svijest kupaca da je domaće ipak najbolje!
Slažem se sa profesorom o najbitnijem, ali ne baš u svemu. Ja sam podržao akciju tako što sam kupio odredjene proizvode DITE i nisam zadovoljan sa njihovim kvalitetom. U narednom periodu ih neću sigurno kupovati ukoliko ne porade na kvalitetu proizvoda, mogu biti 50% jeftiniji od ostalih ali kad nešto ne valja džaba sve.
Dobat deterdžent za suđe pravo!
Čak mu je i plastična boca prilagodljiva jer gore pri vrhu je tvrđa plastika '
da kad bocu uzmeš u ruku ne prospeš po sebi što se dešava kod mnogih drugih sa mekšom bocom, ( jer većinom ostane otvorena)
sejomurat
Nije samo ovaj profesor demagogije ima ih još podosta! Nisu u stanju da se između sebe dogovore kako vratiti samopouzdanje radnicima da ustanu, kao Ditini, pokažu da se može! Nažalost ispod takvog čekića nam izlaze obrazovna ali nestručna i nekompetentna djeca. Nemogu da se snađu u realnom životu - realnoj privredi. Trče u državnu službu inače preko crte. Profesori, profesori - upamet se malo!
Slazem se sa covjekom, kako dalje?......ovo je samo dokaz koliko reklame vrijede za neki proizvod... zamislite kada bi npr. 1000 ljudi napravili Selfie sa TOPS-om npr., kada bi TOPS stavio po 10 reklama dnevno na svaku BIH televiziju....To ti je druze reklama, bez tog nema napretka....Pogledajte samo NIVEA kreme npr... Sigurno ima i Boljih , ali reklama cini svoje, ista stvar je Coca- Cola ... Smijem se okladit da 30% ljudi kupuje Coca colu zato sto je Brend....razumijete stvari....
@aminem , tako je jarane, a to je sve zbog Reklama i Dizajna proizvoda..... Npr. voda Aquavita, ja sam dosad salio 300 Litara te vode...Tesanjski Kiseljak da ne pricamo, Dizajn za 10 (Plava flasa) , Pola marke 2 litra jarane, gdje to ima....ha ya
Kod nas ti je klasično da jedan radi a desetoro kritizira bez da ponudi bolja i konkretnije riješenja. Ako je ova kampanja kratkog vijeka, a realno gledajući, ona to jeste, ipak je početak i treba sada tražiti dugoročnu soluciju za tu tvornicu. Ipak, profesor se našao istresti na kampanju bez da ponudi slova alternativnog riješenja.