Ne zelim biti kritican, drago mi je da je ovako (uzvicnik zarez), ali godinama se hvale napretkom kompanije, a uspjeli su napraviti rekonstrukciju VIP salona i sobu za molitve, koju su samo ogradili i stavili par cvjetica da se covjek moze neometano moliti. Sve ostalo je nevidljivo... Hoce li ikad biti malo rekonstruisan i organizovan prilaz parkinzima, poboljsan sistem naplate parkinga... i eventualno radnike "natjerati" da se prijateljski ponasaju prema kupcima, a ne onako seljacki... Samo kod nas je kupac k-arina, a svugdje u svijetu kralj. Kad bi napravili kutak za djecu i malo bolje opremili freeshopove (iako nista ne kupujem tamo, da barem fino izgledaju), valjalo bi... Da se malo bolje/ljubaznije ophodi ljudima, uskoro bi govorili i povecanjem kapaciteta aerodroma (nova zgrada, terminal i td), a do tada cemo se hvaliti uspjesima i povecanju profita...
@o-oo - mora da si se nasao...
Prikaži sve komentare (102)