Dovoljno je samo reci da je Bosna i Hercegovina jedina drzava u Europi (pored Kosova) koja nije ukljucena u Eduroam sistem. Kao takva Bosna i Hercegovina je drzava ciji naucnici (mada je sasvim upitno postojanje istih u BiH) nemaju pristup nikakvoj naucnoj literaturi, naucnim radovima niti bazama podataka.
Bosnansko-hercegovacki fakulteti su mahom okarakterisani nepostojanjem strucnih kadrova, profesora sposobnih i voljnih da uloze trud i da zapravo prenesu neko znanje studentima. Ono malo starijih profesora koji bi mozda nesto i mogli zapravo nece, a mlađa generacija Docenata i sad vec Vanrednih profesora nije dorasla zadatku. U skladu s tim, ni ova plejada asistenata nece uciniti nikakvu promjenu, jer, iako su mozda bili najbolji tokom svog vlastitog studija, u globalu, njihovo znanje je jako upitno. Fakultet im je pruzio neki vrlo tanak teoretski osnov klasicne nauke kakva je ona bila u doba 70tih, nez ikakve modernizacije sadrzaja, metodologije i prakticne nastave.