IZVOR AUTO MOTOR SPORT
Novine
Rangiranje brand vrijednosti Toyota ponovo najvredniji brend
U japanski proizvođač Toyota će umrijeti u 2014. Najvredniji brend automobila na svijetu. S druge burst slijede Volkswagen i BMW.
Očekivalo se da će umrijeti Rješen brend vrijednosti američke rejting agencije Brand Finance, die ukupno 1.000 kompanija izlistanih. Toyota je tako od 2007. godine neprikosnoveni lider dieser rang. Procijenjena vrijednost brenda japanskog proizvođača automobila umre agencija na 25 $ 979.000.000.000, pretvoriti 20 milijardi eura.
VW vrijedne njemački automobilski brend
Na drugom mjestu slijede VW, prvi njemački proizvođač automobila, čija se tržišna vrijednost procjenjuje na 23 $ 666.000.000.000. Rang 3 je BMW s vrijednošću brenda od 23,236 milijardi dolara. Među prvih 10 se nalaze s Mercedes-Benz (20 298000000000 dolara, rang 4) i Porsche (11.241 milijardi dolara, rang 8), dva druga njemački proizvođači.
Najvredniji američki proizvođač Ford će biti navedeni u vrijed