Sad se papci sjetili.
Umjesto da su uporedo sa izgradnjom trase autoputa odmah polagali cijevi i stvorili pretpostavke za toplifikaciju i Zenice i Sarajeva nusproduktom (gdje ljudi usljed preskupog plina loze cizme, plastiku, namjestaj i jos malo trotoare), vlasti i dalje drze monopol nad plinom, zavaljujuci te iste firme dobavljace u dubioze, a onda novim poskupljenjima plina preko dzepova stanovnistava kao krajnjih korisnika te iste firme vaditi iz tih istih dubioza.
Da ne pricamo o uhljebljenim uhljupima i uhljupkama koje veze nemaju ni kakav plin njihove firme prodaju.
Nije to bio zadatak Kaknja, Kakanj to savjetuje drugim gradovima godinama, a niko ništa. Sarajevo hoće skupi gas, a Zenica izmišlja nekakvu gasnu termoelektranu koja je misaona imenica.
Nije tacno da su se sad sjetili ta prica stara je deset petnaest godina kad je iz TE Kakanj otisao prijedlog da se parovodom spoje sa Sarajevom gdje je projekt odbijen od strane Topana Sarajevo kao neosnovan i neutemeljen. Citaj izmedju redova.
Pa ne kosta to 3KM, a cijevi pod autoput je jako logicno, u slucaju bilo kakvog kvara da ga iskopamo opet. A da si bolje citao, prica se o Zenicko-Sarajevskoj kotlini, tako da nije cilj grijati samo grad Sarajevo, ali ti si vjerovatno pravi strucnjak i "pravi" Sarajlija koji nije vidio svijeta van Carsije i Cengic Vile.
Pa ne kosta to 3KM, a cijevi pod autoput je jako logicno, u slucaju bilo kakvog kvara da ga iskopamo opet. A da si bolje citao, prica se o Zenicko-Sarajevskoj kotlini, tako da nije cilj grijati samo grad Sarajevo, ali ti si vjerovatno pravi strucnjak i "pravi" Sarajlija koji nije vidio svijeta van Carsije i Cengic Vile.
Ovo je predlagano kad je poceo auto put da se pravi prema podlugovima i dalje ali nasi Robovlasnici nisu htjeli prifatiti tu ideju a mogao se je komplet suto put grijati i svi okolni gradoviod Kaknja do Sarajeva