Sreca njegova da nije direktno zviznuo u bankinu, vec se samo odbio, inace bolje se isprevrtati 100 x nego zabiti se direktno u neku tvrdu podlogu, gdje se sva sila udara prenosi na auto.
Jednom sam se na najgluplji moguci nacin zabio u zeljezni stub koji je u betonu i kojeg je nemoguce izvalit iz betona, i jos je gore povezan preckom, i to sve pri brzini od 30-35 km/h, i pri tom sam umalo slomio nos, iscasio zglob od ruke kojom sam iskrivio volan, a desni krak od auta je otisao 10 cm u nazad! hauba, oba blatobrana, maska, far, zmigavac sve se to moralo mijenjat, ljudi pamet u glavu! Meni je tom prilikom neki papak sa crnim djipom izletio iz suprotnog smijera i stjerao me u desnu stranu, ali mozda se sve to ne bi desilo da ja nisam upravo zavrsio razgovor i ostavljao mobitel u kasetu od auta.
ne***
Po tvojoj nekoj priči, možemo izvuć' iz konteksta, il' da si vozio Stojadina zastavinog, il' Feringovu mješalicu za beton, polupraznu xd
30 kmh, a ti nemal' i rezervnu gumu probio od udara :O
Pa ja rekoh da sam zakacio zeljezni stub koji je u betonu vise od metar ukopan, i nemoguce ga je izvalit, i jos gore ima precku koja ga povezuje sa drugim stubom isto u betonu, fazon je u tome da sam ja bas krakom zakacio taj stub, tako da je krak povukao sve ostalo nabrojano, a auto je bio Audi a4 za tvoju informaciju, kao sto celik rece, bitnije je kako i gdje udaris pored brzine i kako se silina udara prenosi, ugao i sl. Da sam udario u taj stub sa 70 km/h u dijelovima bi odvezli i mene i auto. Pogledaj malo crash testove pa vidi sta se deshava pri brzini od 50-60 km/h pa onda pricaj. ni ja nisam mogo' vjerovat, i ne bi nikom vjerovao da mi je ovo ispricao da nisam dozivio.
Da sam ja sredinom udario u taj stub. karambolka i nosaci iste bi kompenzovali dosta siline udara, ali posto sam 15-tak cm desnom stranom zakacio, i pogodio krakom tacno u taj stub koji je isto 15-tak cm debeo. Samo zmigavac i malo lima je dijelilo krak od stuba, da sam samo jos 5 cm "ljevlje" udario bila bi druga prica.